Ο Δημήτρης Βλάχος σε συνέντευξή του στο «ΕΓΩ weekly», μίλησε για τα νέα επαγγελματικά του σχέδια αλλά και την προσωπική του ζωή.



Επιστρέφετε στην τηλεόραση σε ένα διαφορετικό πόστο. Πώς είναι να αναλαμβάνεις ως παρουσιαστής μια 3ωρη ζωντανή εκπομπή στο κανάλι Ε ΤV;



Στο ξεκίνημα της τηλεοπτικής μου πορείας, έκανα ζωντανή εκπομπή στο MAD με τη Νάντια Μπουλέ, οπότε δεν μου είναι κάτι άγνωστο. Η αλήθεια είναι ότι αιφνιδιάστηκα γιατί έγινε πολύ ξαφνικά. Στην αρχή νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα. Χτύπησε το τηλέφωνό μου ένα βράδυ Πέμπτης στις 11.30, την ώρα που είχα προπόνηση στο ΟΑΚΑ, και μου έγινε η πρόταση να αναλάβω το πρωινό του Σαββατοκύριακου στο Ε TV, γιατί ο Γιώργος Καραμέρος θα πολιτευόταν. Την Παρασκευή το μεσημέρι συναντηθήκαμε στο κανάλι, το απόγευμα τους απάντησα θετικά και το Σάββατο το πρωί βγήκα στον αέρα.



Πώς ήταν η πρεμιέρα;



Πήγε πολύ καλά, αλλά να φανταστείτε ότι δεν πρόλαβα να ενημερώσω σχεδόν κανέναν. Κάποιοι φίλοι μου μου έλεγαν μετά «Καλά, θα έβγαινες να κάνεις εκπομπή και δεν μας είπες τίποτα;» Πού να ήξεραν ότι κι εγώ είχα ενημερωθεί λίγες ώρες νωρίτερα. Καλώς ή κακώς, έτσι γίνονται τα όμορφα πράγματα. Ευτυχώς, πέτυχε το εγχείρημα. Θέλω να ευχαριστήσω και τη Φιλιώ Γιαννακοπούλου και τη Ράνια Ματαφιά, που μου έδωσαν την ευκαιρία.



Έχετε προχωρήσει και σε ένα νέο εγχείρημα με το γυμναστήριο στο ΟΑΚΑ...



Όλα ξεκίνησαν από τις ΗΠΑ όπου είχα πάει για αρκετά μεγάλο διάστημα, καθώς δεν είχα καμία επαγγελματική υποχρέωση εδώ. Θέλοντας, λοιπόν, να διοχετεύσω την ενέργειά μου και να εκμεταλλευτώ το χρόνο μου δημιουργικά, πήγα στο Μαϊάμι, όπου έκανα προπονήσεις, και εκεί γνώρισα το CrossFit. Πρόκειται για συνδυασμό πολλών αθλημάτων, με τον οποίο γυμνάζεσαι μέσα από λειτουργικές ασκήσεις, όπως άλματα πάνω σε ένα κουτί, σχοινάκι, κωπηλατικό, έλξεις, τρέξιμο...



Η προσωπική σας ζωή πώς είναι;



Μπορεί να γίνομαι βαρετός, αλλά θα πω τα κλασικά, ότι είμαι καλά κ.λπ. Δεν μου αρέσει να εκθέτω τα προσωπικά μου. Από τη στιγμή που δεν έχω δημιουργήσει οικογένεια και δεν βρίσκομαι με μια κοπέλα βάσει αυτής της προοπτικής, δεν βρίσκω το λόγο να παρουσιάζω κάθε πεντάμηνο ή εξάμηνο μια καινούργια σχέση, έτσι για να προκαλώ συζήτηση με τα ερωτικά μου.



Σας απασχολεί το ενδεχόμενο δημιουργίας οικογένειας;



Έχουν κάνει πολλοί φίλοι μου παιδιά, οπότε βλέπω και τα θετικά και τα αρνητικά. Εγώ ίσως είμαι λίγο παραπάνω εγωιστής και μου αρέσει να έχω ελευθερία στη ζωή μου. Θέλω ανά πάσα στιγμή να μπορώ να φύγω για δυο τρεις μήνες και να πάω ένα ταξίδι, χωρίς να δώσω λόγο σε κανέναν. Όταν έχεις ένα παιδί, η προτεραιότητά σου είναι πάντα αυτό. Άλλωστε δεν είμαστε όλοι φτιαγμένοι για να γίνουμε γονείς, αν και κάποια πράγματα τα μαθαίνουμε στην πορεία...



Τι ηλικίας είναι συνήθως οι γυναίκες που σας αρέσουν;



Γύρω στη δική μου. Έχω όμως γνωρίσει και κοπέλες πολύ μικρότερές μου, οι οποίες ήταν πολύ ώριμες και κατασταλαγμένες. Γενικά μου αρέσουν οι γυναίκες που τα έχουν πρωτίστως καλά με τον εαυτό τους και τον περιποιούνται όπως πρέπει.





 
Top