Στον Κριστιάνο Ρονάλντο η Χρυσή Μπάλα
Μετά από 4 χρόνια κυριαρχίας του Λιονέλ Μέσι, ο Κριστιάνο Ρονάλντο επέστρεψε στην κορυφή του πλανήτη, καθώς κατέκτησε την Χρυσή Μπάλα 2013.
Ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης ήταν ο τελευταίος που την είχε πάρει πριν το σερί του Μέσι, αφού είχε βραβευτεί ως κορυφαίος το 2009, παίζοντας τότε για την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο Ρονάλντο έγινε έτσι ο πρώτος Πορτογάλος που παίρνει την Χρυσή Μπάλα για δεύτερη φορά, με τους Εουζέμπιο και Λουίς Φίγκο να έχουν πάρει από μία φορά.
Όταν ο Πελέ ανακοίνωσε πως ο Κριστιάνο Ρονάλντο παίρνει το βραβείο, ο Πορτογάλος έδωσε ένα φιλί στην Ιρίνα Σάικ και ανέβηκε για την παραλαβή.
Δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά του ο CR7 και δήλωσε: "Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου στην Ρεάλ και εθνική Πορτογαλίας. Χωρίς αυτούς και τις προσπάθειές τους αυτό δεν ήταν δυνατό. Είμαι πολύ χαρούμενος, δεν είναι εύκολο να κατακτήσεις αυτό το βραβείο".
"Πρέπει να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας μου, όλους όσοι με ψήφισαν και όλοι όσοι ήταν δίπλα μου. Την σύντροφό μου, τους φίλους μου και τον γιο μου. Είναι πολύ συγκινητική η στιγμή. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα ευχαριστώ σε όλους".
 
Top