Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην κυβέρνηση. Ενώ δηλαδή το κράτος περικόπτει από συντάξεις, μισθούς και κάθε λογής δραστηριότητα του Δημοσίου, την ίδια στιγμή ετοιμάζεται να "διαφημίσει". Πρόκειται για δαπάνες που δημιουργούν εντύπωση, καθώς δεν μπορεί το κράτος να ψυχορραγεί και κάποιοι να ετοιμάζουν και διαφημίσεις από πάνω.
Νέο διαγωνισμό θα προκηρύξει άμεσα ο ΕΟΠΥΥ για το λανσάρισμα καμπάνιας ευαισθητοποίησης της ιατρικής κοινότητας υπέρ της χορήγησης ποιοτικών γενόσημων φαρμάκων. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου του ΕΟΠΥΥ, Δημήτρη Κοντού, " ο ΕΟΠΥΥ θα επιδιώξει μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας σε όλα τα μέσα τη συνεργασία των γιατρών προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της αύξησης της χρήσης γενοσήμων από το 20% σήμερα στο 60% που προβλέπει το Μνημόνιο".
Η ερώτηση όμως είναι απλή:...
Για ποιο λόγο χρειάζεται μια καμπάνια όταν το κράτος οφείλει εκ του νόμου να κάνει ελέγχους;
Τέλος εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως η περιφέρεια Θεσσαλίας κάνει διαφήμιση και μάλιστα αξίας 1 εκατ. ευρώ, σε τόσο δύσκολες οικονομικά περιόδους. Για την ακρίβεια, πέντε εταιρείες - οι οποίες δεν είναι και από την πρώτη γραμμή, εκτός μιας δυο- διεκδικούν έργο για την τουριστική προβολή της περιφέρειας. Το γεγονός πως αρκετές από αυτές είναι τοπικές εγείρει σαφώς ερωτήματα ως προς την σκοπιμότητα του διαγωνισμού. Οι πέντε "μνηστήρες" είναι η Avenue C&W, η Orange, η κοινοπραξία Σήμα-Bee Group-Agg, η Communication Factory και η κοινοπραξία Choose-Access. 

"ΕΠΙΚΑΙΡΑ"
 
Top