«Το «Like» δεν βοηθά» είναι ο τίτλος μιας διαφημιστικής καμπάνιας της Publicis Singapore που δημιουργήθηκε για λογαριασμό μιας εθελοντικής οργάνωσης αρωγής σε ... περιπτώσεις καταστροφών.
Οι πραγματικές και ιδιαίτερα συγκλονιστικές εικόνες στις οποίες βασίζεται η καμπάνια, απεικονίζουν τρία διαφορετικά είδη καταστροφών (πλημμύρες, πόλεμος και σεισμός) και πλαισιώνονται από χέρια που κάνουν την χαρακτηριστική κίνηση του «Like» από το Facebook. Λίγο πιο κάτω υπάρχει η προτροπή: «Γίνε εθελοντής. Σώσε μια ζωή!»...
Η ιδέα είναι απλή, αλλά και εξαιρετικά τολμηρή. Τα εικονικά πράγματα δεν μετράνε στην πραγματική ζωή, ακόμα και ένα δισεκατομμύριο «Like» στο Facebook δεν πρόκειται να βοηθήσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα στην καθημερινή τους ζωή. Θα μπορούσατε να κερδίσετε ένα iPod αν είστε τυχεροί, αλλά δεν θα σταματήσετε τη φτώχεια, την έλλειψη στέγης, την οικονομική και πολιτιστική κατάρρευση που προκαλούνται από τους πολέμους και τις φυσικές καταστροφές.
Η καμπάνια «Liking isn’t helping” ανακηρύχθηκε ως μια από τις πιο ισχυρές και συγκινητικές καμπάνιες της χρονιάς και κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι στην κατηγορία Τύπος στο Φεστιβάλ των Κανών.
 
Top