Με ένα εντυπωσιακό εξώφυλλο κυκλοφόρησε το περιοδικό TIME εμφανίζοντας μια 17χρονη ξαπλωμένη να φωτογραφίζει τον εαυτό της. Αυτή είναι η γενιά του Millenia, είναι η γενιά του «εγώ, εγώ, εγώ»

Τι συνέβη μετά τη γενιά του «εγώ» αναρωτιέται το άρθρο. Η γενιά του «εγώ, εγώ, εγώ» απαντάει και περιγράφει τη νέα γενιά με όχι και τα καλύτερα λόγια: Είναι τεμπέληδες, ναρκισσιστές που ζουν ακόμα με τους γονείς τους. Δεν έχουν υψηλούς στόχους, δεν θέλουν να παντρευτούν, δεν κάνουν μακροχρόνιες σχέσεις, απατούν τον σύντροφο τους, δεν θέλουν παιδιά… Και όμως θα μας σώσουν.

«Η γενιά αυτή θα χρειαστεί να ‘τακτοποιήσει’ το χάος που άφησαν οι γονείς και οι παππούδες τους. Να φτιάξουμε την οικονομία, να έχουμε παροχές υγείας για όλους, να μειώσουν τα έξοδα της εκπαίδευσης, να φτιάξουμε τις σχέσεις κρατών και να σταματήσουμε τις διακρίσεις» έγραψε αναγνώστης στη σελίδα του περιοδικού στο Facebook.

«Θα κάνω αυτό που έκαναν και άλλοι θα γκρινιάξω για τη νέα γενιά. Μόνο που εγώ έχω στη διάθεσή μου στοιχεία», προειδοποιεί ο αρθρογράφος Joel Stein και εξηγεί πως η γενιά του «εγώ, εγώ, εγώ»ακολουθεί την γενιά του «εγώ» που δημιούργηθηκε από τη λεγόμενη «γενιά X» την δεκαετία του ’80. Σύμφωνα τα στοιχεία που παρουσιάζει, οι άνθρωποι μέχρι και τα 29 μένουν στο σπίτι και μόνο το 60% καταφέρνει να βρει δουλειά με προοπτικές. Ο γάμος συμβαίνει πολύ αργότερα και όλα καθυστερούν και αλλάζουν προς όφελος του εαυτού.

Η γενιά αυτή είναι πιθανό να «ξεσηκωθεί» και να παράγει μια άλλη με καλύτερες προοπτικές, γιατί δεν προσπαθεί να ανατρέψει το κατεστημένο. Η επανάσταση της πληροφορίας έχει δυναμώσει το άτομο ούτως ώστε να αντιστέκεται στους μεγάλους οργανισμού. Ξέρει πως στον κόσμος της οι hackers και οι μπλόγκες μπορούν να τα βάλουν με κολοσσούς και εφημερίδες. Ξέρουν ακόμα πως οι τρομοκράτες μπορούν να επιτεθούν σε ολόκληρες χώρες. «Η γενιά αυτή δεν μας χρειάζεται, για αυτό εμείς τη φοβόμαστε», καταλήγει ο δημοσιογράφος.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως που τα νέα παιδιά θα αντιμετωπίσουν, είναι σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το περιοδικό, η ψυχική ασθένεια που προκύπτει μέσα από όλο αυτό το πλαίσιο. Η  «ναρκισσιστική διαταραχή προσωπικότητας» είναι σήμερα τρεις φορές πιο αυξημένη σε ανθρώπους στα 20 από ότι σε όλους τους ανθρώπους που είναι σήμερα.

Το άρθρο έχει ήδη προκαλέσει σάλο στην Αμερική, ενώ η Washington Post παρενέβη υποστηρίζοντας πως κάθε γενιά είναι περισσότερο ναρκισσιστική από την προηγούμενη καθώς αλλάζουν οι ανθρώπινες προτεραιότητες σε κάθε εποχή.

Πηγή:koolnews.gr
 
Top