Σας ευχαριστώ που μου δίνεται τη δυνατότητα..εγώ δεν δύναμαι να πληρώνω καλά καλά τη δόση του δανείου του σπιτιού που αγόρασα μόλις εδώ και 2 χρόνια, με ότι συνεπάγεται τελικά αυτό... 
Το βρίσκετε λοιπόν λογικό να πληρώσω το χαράτσι ενός σπιτιού που κανείς δε μου εγγυάται ότι θα γίνει ποτέ δικό μου;; 
Η ΔΕΗ ενσωμάτωσε το χαράτσι στο ρεύμα , το κατέβαλε στην εφορία (του 2011) και τώρα απαιτεί να πληρωθεί από εμένα αλλιώς θα με απειλούν ότι θα μου κόψουν το ρεύμα... είμαι τρίτεκνη μητέρα, το σπίτι το πήρα με δάνειο απ το παρακαταθηκών και το κράτος έκρινε ότι δεν δύναμαι να πληρώσω τη δόση του δανείου και μου το έκοψε προσωρινώς,( για 5 χρόνια) στο μισό, ενώ μετά υποχρεούμαι να αποπληρώσω πλήρως τα χρωστουμενα... όπως καταλαβαίνετε αβέβαιο το μέλλον του σπιτιού μου.. με ποια λογική να πληρώσω τότε το ΕΤΗΔΕ.. θα με αφήσουν και χωρίς ρεύμα τελικά οι βάρβαροι, τι να κάνω ξέρει κανείς;;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
 
Top