travelchartis
Το φυσάει και δεν κρυώνει ένας πελάτης του ταξιδιωτικού γραφείου «Travelplan» για τα... κερατιάτικα χρήματα που πλήρωσε για να ασφαλίσει – στην Chartis - το οικογενειακό ταξίδι που πλήρωσε για το Παρίσι.
Όπως κατήγγειλε στο diktionews.gr ο οικογενειάρχης κανόνισε να ταξιδέψει περί τα μέσα Ιουνίου στο Παρίσι και στην Disneyland μαζί με τη γυναίκα και τα δύο παιδιά του ηλικίας 8 και 9 χρονών.
Ακόμη πριν από την έναρξη του ταξιδιού άρχισε η περιπέτεια. Ενώ είχε κλείσει συγκεκριμένο ξενοδοχείο το οποίο είχε παροχές που θα διευκόλυναν την οικογένεια λόγω και των δύο μικρών παιδιών, η υπάλληλος του Travelplan τον ειδοποίησε ότι έπρεπε να αλλάξει ξενοδοχείο γιατί αυτό ήταν υπερπλήρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη σχετική κράτηση την είχε κάνει ο άνθρωπος περίπου δύο μήνες πριν!
Όπως βέβαια ήταν φυσικό – αλλά καθόλου αναμενόμενο για τον... αδαή ταξιδιώτη – το νέο ξενοδοχείο δεν είχε καμία σχέση με αυτό που αρχικά είχε κλειστεί. Κι όταν διαμαρτυρήθηκε στο ταξιδιωτικό γραφείο τον μετακόμισαν σε άλλο χειρότερο και μάλιστα σε κακόφημη περιοχή του Παρισιού!
Τα βάσανα όμως δεν τελείωσαν εδώ. Όταν πλήρωνε ο άνθρωπος στην Αθήνα το ταξίδι του, η υπάλληλος του Travelplan τον ενημέρωσε ότι θα μπορούσε να ασφαλίσει ολόκληρο το ταξίδι του έναντι 200 ευρώ στην ασφαλιστική εταιρεία Chartis.
Τι σήμαινε η ασφάλιση αυτή; Ότι εάν για οποιονδήποτε λόγο είτε ολόκληρη η οικογένεια είτε ένα από τα μέλη της δεν μπορούσε να ταξιδέψει – ακόμη και με υπαιτιότητά του όπως διαβεβαίωσε η υπάλληλος – θα αποζημιωνόταν με το ποσό των 500 ευρώ ανά ευρώ.
Τι συνέβη λοιπόν; Την ημέρα της επιστροφής από το Παρίσι, παρότι η οικογένεια βρισκόταν την ώρα που έπρεπε στο αεροδρόμιο της πόλης του Φωτός, ενημερώθηκε από τα στελέχη της Air France ότι μπορούσαν να «πετάξουν» μόνο τα 2 από τα 4 μέλη της οικογένειας αφού στη συγκεκριμένη πτήση (η οποία είχε επίσης κλειστεί δύο μήνες πριν από την πραγματοποίηση του ταξιδιού) δεν υπήρχαν... θέσεις!
Όπως ήταν φυσικό η οικογένεια δεν μπορούσε να ταξιδέψει χωρισμένη και έτσι η Air France ανέλαβε (όπως άλλωστε είχε την υποχρέωση) να πληρώσει τη διανυκτέρευση και των τεσσάρων στο Παρίσι ώστε να φύγουν την επόμενη ημέρα με άλλη πτήση.
Την επόμενη ημέρα όμως όταν ήρθε η ώρα της πτήσης ο οικογενειάρχης ένιωσε μια ξαφνική αδιαθεσία με αποτέλεσμα να μην ταξιδέψει και έτσι η μητέρα με τα δυο παιδιά να φτάσουν μόνοι τους στην Αθήνα ενώ ο πατέρας έμεινε στο Παρίσι.
Η αδιαθεσία που ένιωσε δεν ήταν τέτοια που να δικαιολογεί γιατρό αφού λίγο αργότερα ο άνθρωπος συνήλθε. Ζήτησε να ταξιδέψει με μια επόμενη πτήση όμως τα στελέχη της Air France τον πληροφόρησαν ότι δεν ήξεραν πόσο είχε πληρώσει το εισιτήριο και άρα δεν μπορούσαν να τον προωθήσουν σε πτήση για Αθήνα, κάτι όμως που έτσι κι αλλιώς θα γινόταν ύστερα από τρεις ημέρες!
Ο άνθρωπος δεν μπορούσε να μείνει ακόμη τρεις ημέρες στο Παρίσι μόνος του και έτσι αποφάσισε να ταξιδέψει στην Ελλάδα με τρένο και με πλοίο. Όταν επέστρεψε στην Αθήνα, πληρώνοντας βέβαια αδρά τον ακούσιο γύρο της Ευρώπης (Παρίσι – Γενεύη – Μιλάνο – Ανκόνα και με πλοίο Ηγουμενίτσα και από εκεί Αθήνα) όπως ήταν φυσικό, επισκέφθηκε το Travelplan, εξήγησε τι είχε συμβεί και πήρε τη διαβεβαίωση ότι το ταξιδιωτικό γραφείο θα επικοινωνούσε με την ασφαλιστική εταιρεία – την Chartis – ώστε να εκπληρωθούν οι όροι του συμβολαίου ασφάλισης.
Ύστερα από δύο μήνες οι υπεύθυνοι του γραφείου ενημέρωσαν τον οικογενειάρχη ότι όπως τους είχε ενημερώσει η ασφαλιστική εταιρεία, δεν δικαιούταν καμίας αποζημίωσης. Με άλλα λόγια η Chartis είχε πάρει τα ασφάλιστρα αλλά έκανε τον... κινέζο όταν έπρεπε να ικανοποιήσει μια απαίτηση όπως απέρρεε από το ασφαλιστήριο.
Βέβαια στην Travelplan σήκωσαν επίσης τα χέρια ψηλά για όλη την ταλαιπωρία που υπέστη η οικογένεια που της βγήκε ξινό το ταξίδι αναψυχής στο γαλλική πρωτεύουσα.
Κατά τα λοιπά υπάρχει κρίση και τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν ρίξει νερό στο κρασί τους και φροντίζουν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους καλύτερα. Όσο για την Chartis τα συμπεράσματα δικά σας!
 
Top