Στη θέση της Μαρίας Σαράφογλου, στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ, τοποθετείται η δημοσιογραφός και κόρη του πρώην υφυπουργού...Γιάννη Σαλαγκούδη. Η δημοσιογράφος που είναι παράλληλα και δημοτική σύμβουλος μίλησε στο ΖΑPPIT και απάντησε στα δημοσιευματα που κάνουν λόγο για διορισμό στην ΕΡΤ λόγω του πατέρα της. "Η αλήθεια είναι πως ήμουν προετοιμασμένη για κάτι τέτοιο. Θα ήθελα όμως να με δουν πρώτα και μετά να πουν την άποψή τους. Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Επειδή έχω αυτό το όνομα, αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να βρω ποτέ δουλειά στο χώρο της δημοσιογραφίας;"
-Μπαίνεις στα βαθιά, σε μια ζώνη με μεγάλο ανταγωνισμό…
-Είμαι ενθουσιασμένη που μαζί με τον Γιώργο Κουβαρά θα κάνουμε αυτήν την εκπομπή, 8-10 το πρωί. Είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία για μένα, ειδικά στις μέρες μας. Χαίρομαι που με εμπιστεύτηκαν για αυτή την εκπομπή και με έριξαν κατευθείαν στα «βαθιά»!
-Ως τηλεθεάτρια, τη συγκεκριμένη ώρα παλαιότερα ποιά εκπομπή παρακολουθούσες;
-Το πρωί δούλευα, οπότε δεν ήμουν πάντα μπροστά από μια τηλεόραση. Προτιμώ όμως να παρακολουθώ τα θέματα που μου αρέσουν, ανεξαρτήτως εκπομπής. Τις παρακολουθούσα όλες. Έχω δουλέψει άλλωστε και στην «Πρώτη Γραμμή» με τον Λυριτζή και τον Οικονόμου στη ΝΕΤ, όταν έβγαζα ζωντανές ανταποκρίσεις από την Θεσσαλονίκη."
Kαι την ώρα που η εκπομπή αναμενόταν να ξεκινήσει προς τα τέλη του Σεπτέμβρη, σήμερα αποφασίσθηκε η πρεμιέρα να γίνει στις 3 Σεπτέμβρη, προκειμένου να προλάβει να είναι στον αέρα, όταν ξεκινήσει και η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Πληροφορίες: zappit.gr
 
Top