Την οργισμένη αντίδραση της Δημοτικής Συμβούλου Κλαίρης Πάστρα, πρώην Προέδρου της ΔΗΚΕΠΡΟΚ (της Δημοτικής Επιχείρησης Πρόνοιας) η οποία έχει ανεξαρτητοποιηθεί από την παράταξη του Λουκά Τζανή προκάλεσε το... εξώδικο (!) που της έστειλε. Στο  εξώδικο, ούτε λίγο ούτε πολύ ο Δήμαρχος ρωτούσε "που πήγαν"... 100.000 ευρώ που είχε εισπράξει η ΔΗΚΕΠΡΟΚ! 


Η κυρία Κλαίρη Πάστρα προσήλθε οργισμένη στο Δημοτικό Συμβούλιο και με την ομιλία της άσκησε δριμύτατη κριτική στον Δήμαρχο...

Το πλήρες κείμενο της ομιλίας της είναι το παρακάτω:



"Κύριε Δήμαρχε,

Με το εξώδικο που μου στείλατε πριν τέσσερις μέρες με καταπλήξατε και ξεπεράσατε κάθε όριο.

Κατ΄αρχάς, επιχειρείτε να μου κάνετε ένα απαράδεκτο αλλά και άκαιρο μάθημα περί της ΔΗΚΕΠΡΟΚ, των αρμοδιοτήτων του Διοικητικού Συμβουλίου της και των υποχρεώσεών μου.

Δεν είμαστε χθεσινοί κύριε Δήμαρχε. Έχουμε εργαστεί με συνέπεια με σεβασμό στον Πολίτη και το δημόσιο χρήμα.

Πολύ αργά το θυμηθήκατε!

Αν δεν θυμάστε Πρόεδρος ήμουν μέχρι πριν ένα χρόνο. Ποτέ δεν μου κάνατε μια παρατήρηση, μια σύσταση.

Μάλιστα εσείς προσωπικά πριν λίγους μήνες με ομιλία σας στο Δημοτικό Συμβούλιο, είχατε αναφερθεί με πολύ θετικούς χαρακτηρισμούς για την δουλειά μου.

Τελικά τι είμαι κύριε Δήμαρχε;

Επαρκής, φιλότιμη και συνεπής ή άσχετη και ανεύθυνη;

Κάθε πότε αλλάζετε άποψη;

Όποτε έρχεστε σε δύσκολη θέση, παρουσιάζετε τους πρώην έστω συνεργάτες σας ως περίπου άχρηστους και ανέντιμους;


Είναι πολιτική ηθική αυτό;


Είναι υπεύθυνη στάση Δημάρχου;

Αναφερθήκατε στην θητεία μου στην ΔΗΚΕΠΡΟΚ. Έχω το χρέος να σας αναφέρω ένα και μόνο στοιχείο το οποίο δεν επιδέχεται παρερμηνείες και αλλοιώσεις. Αν τη στιγμή που αποχωρούσα από την Προεδρία της ΔΗΚΕΠΡΟΚ συνυπολογίζονταν τα χρέη της Επιχείρησης και τι είχε να πάρει από προγράμματα και άλλα, τότε το συμπέρασμα προκύπτει αβίαστα:

Η θέση της Επιχείρησης ήταν καθαρή, δεν θα είχε καθόλου χρέη. Ας ερωτηθεί ο λογιστής της Επιχείρησης κ. Κυπραίος να σας δώσει πλήρη στοιχεία και εικόνα.

Επίσης σας παραδίδω έγγραφο, που αποδεικνύει ότι η Επιχείρηση τον Ιούνιο του 2011 είχε ασφαλιστική ενημερότητα.

Αυτό πως ονομάζεται κύριε Δήμαρχε, χρηστή διοίκηση ή ανευθυνότητα; Για ποιο πράγμα να κάνω λοιπόν την αυτοκριτική μου κύριε Δήμαρχε, όπως μου αναφέρετε στο εξώδικο;

Μήπως πρέπει να κάνω την αυτοκριτική μου επειδή παρέδωσα μια Επιχείρηση ισορροπημένη οικονομικά;

Έχω την αίσθηση ότι δεν γνωρίζετε καλά τα πράγματα ή προσπαθείτε να υπεκφύγετε ρίχνοντας το ανάθεμα σε άλλους. Η ενιαία πια Επιχείρηση έχει φτάσει στο παρα πέντε. Δεκάδες εργαζόμενοι παραμένουν επί μήνες απλήρωτοι. Εσείς είστε από την μια μπλοκαρισμένος σε διαδικαστικά τερτίπια που δεν στέκουν και από την άλλη προσπαθείτε να αποφύγετε πάση θυσία να αποφύγετε οποιαδήποτε δέσμευση για την απόδοση των αναγκαίων πόρων προς την Επιχείρηση, πόρων που θα έκαναν τους εργαζόμενους, αλλά και την ΔΗΚΕΠΑ να ανασάνουν.

Γιατί η ουσία εδώ βρίσκεται.

Για την κακοδαιμονία της ΔΗΚΕΠΑ δεν φταίνε κάποια "ατοπήματα" ή κάποια άλλα προβλήματα.

Για την κακοδαιμονία της ΔΗΚΕΠΑ φταίει ότι λόγω επίκλησης διαφόρων διαδικαστικών θεμάτων, η Επιχείρηση δεν επιχορηγήθηκε ούτε με ένα ευρώ!

Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.

Απ' αυτήν δεν μπορείτε να ξεφύγετε.

Όπως επίσης δεν μπορείτε να ξεφύγετε και από μια ακόμα αλήθεια.

Αν δεν δεσμευτεί τε σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα αποπληρωμής των εργαζομένων και αντιμετώπισης του συνολικού χρέους, τότε η Επιχείρηση θα κλείσει τον Δεκέμβριο, έχοντας για δεύτερη χρονιά αρνητικό Ισολογισμό.

Τότε τι θα πείτε; Ότι φταίει άραγε ποιος;

Τα αναφέρω αυτά. Γιατί μέσα στο εξώδικο αναφέρεστε σε πάνω από 100.000 ευρώ, τα οποία αναρωτιέστε που πήγαν.


Με εμφανίζετε περίπου σαν κλέφτρα. Με εμφανίζετε να παίζω με το δημόσιο χρήμα. Με εμφανίζετε σχεδόν να τα έχω εξαφανίσει.


Είναι απαράδεκτο. Είναι εξοργιστικό. Είναι πολιτικά ανήθικο.

Ωστόσο, κύριε Δήμαρχε ξεχνάτε ότι υπάρχουν στοιχεία, Μπορεί ο κ. Θεοδωρακάκος να σας έχει διαβεβαιώσει ότι τα χρήματα της ΔΗΚΕΠΡΟΚ δεν αποδόθηκαν μετά την ενοποίηση της ΔΗΚΕΠΑ, αλλά καλό θα κάνει να προσέχει τι διαβάζει, τι καταλαβαίνει και τι λέει.

Καλά θα κάνει να προέχει γιατί είναι Πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ επτά μήνες και θα έπρεπε να έχει δει τα στοιχεία, να έχει ακούσει τους πρώην λογιστές καλύτερα.

Εκτ΄ςο και αν δεν θέλει.

Εγώ θα σας απαντήσω με στοιχεία.

Με ρωτάτε λοιπόν που πήγαν τα λεφτά; Τα πάνω από 100.000 ευρώ. Σας απαντάω λοιπόν, αφού διευκρινίσω ότι δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ που να μπήκε στην ΔΗΚΕΠΡΟΚ και να μην μεταφέρθηκε στη ΔΗΚΕΠΑ.

  1. Σας καταθέτω πίνακα υπογεγραμμένο από τους κ. Γαβρίλη και Κυπραίο όπου καταγράφεται που διατέθηκαν 95.000 ευρώ. Καταθέτω τον πίνακα για τα πρακτικά. Φαίνεται ότι διατέθηκαν 95.000 ευρώ για μισθοδοσίες και λειτουργικές δαπάνες. Παρακαλώ να μοιραστεί σ' όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους.
  2. Σας καταθέτω πίνακα πληρωμών των ονομαζόμενων εθελοντών, το συνολικό ύψος των πληρωμών ανέρχεται σε πάνω από 50.000 ευρώ. Φαντάζομαι ότι γνωρίζετε καλά αυτό τον πίνακα. Γιατί δυστυχώς το μόνο που σας ενδιέφερε για τις Επιχειρήσεις, είναι να διευκολύνονται αυτές οι καταστάσεις, αυτές οι διαδικασίες. Υπάρχει άλλωστε έγγραφο του κ. Τσούτσα το οποίο κατατέθηκε στο Δ.Σ. της ΔΗΚΕΠΑ, όπου αναφέρεται ότι η πληρωμή των εθελοντών μετά από μια διαδρομή 50.000 ευρώ από διάφορες Επιχειρήσεις, έγινε με εντολή σας.
Αυτή είναι η αλήθεια κύριε Δήμαρχε.

Δεν θέλω να πω άλλα. Αρκετά για σήμερα. Με ρωτήσατε και με προσβάλατε προσωπικά με το περιεχόμενο του εξώδικου που μου στείλατε. Ήμουν και είμαι υποχρεωμένη να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Αυτό έκανα και αυτό θα κάνω.

Μια συμβουλή μόνο. Ανθρώπινη και Πολιτική.

Έχετε χάσει τον έλεγχο. Οδηγήσατε την ΔΗΚΕΠΑ σε αδιέξοδο. Οδηγείτε και τον Δήμο σε αδιέξοδα.

Ξανασκεφτείτε.

Ξανασκεφτείτε και προσέξτε.









ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ: Ωραία και "άγια" μας τα λέει η κ. Πάστρα...Όμως όσο καιρό ήταν Πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΡΟΚ γιατί δεν κατήγγειλε τα όσα απίθανα συνέβησαν;;;Γιατί όπως και να έχει ...50.000 ευρώ  δόθησαν σε ..."εθελοντές"...Γιατί δεν το κατήγγειλε τότε η κ. Πάστρα ή τουλάχιστον γιατί δεν αρνήθηκε την πληρωμή  των εθελοντών από τα λεφτά των δημοτών;;;
Και όσον αφορά τον "αξιόπιστο" κ. Λουκά Τζανή γιατί περίμενε μέχρι να ανεξαρτητοποιηθεί η κ. Πάστρα ...για να της στείλει το εξώδικο;;;
 
Top