Ο Μπλέικ νίκησε τον Μπολτ και στα 200 μέτρα!
Ο Γιόχαν Μπλέικ βρίσκεται σε καταπληκτική φόρμα και αμφισβητεί ανοικτά την πρωτοκαθεδρία του Γιουσέιν Μπολτ στους δρόμους ταχύτητας.
Όπως συνέβη την Παρασκευή στα 100 μέτρα, έτσι και στα 200μ, ο Μπλέικ νίκησε τον Μπολτ στους αγώνες για την επιλογή των αθλητών που θα εκπροσωπήσουν την Τζαμάικα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.
Ο Μπλέικ κάλυψε την απόσταση σε 19 δεύτερα και 80 εκατοστά, αφήνοντας πίσω του τον Μπολτ που τερμάτισε σε 19.83.
Λίγο μετά τον τερματισμό και αναφερόμενος στην επικράτηση του επί του Μπολτ, ο Μπλέικ,δήλωσε μεταξύ άλλων: «Εχω δουλέψει πολύ για να φτάσω εδώ και τώρα βλέπω με χαρά ότι οι κόποι μου εξαργυρώνονται.
Πριν τον αγώνα ο Μπολτ μου είπε να είμαι ήρεμος και όταν τερματίσαμε μου έδωσε συγχαρητήρια, λέγοντας μου ότι ήμουν ο καλύτερος σήμερα. Θέλω να τον ευχαριστήσω γιατί με έχει βοηθήσει πολύ. Προπονούμαστε μαζί, με ενθαρρύνει και μου δίνει κίνητρο».
Από την πλευρά του, ο κορυφαίος σπρίντερ του πλανήτη όπως αναφέρει το in.gr, σχολίασε: «Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Εχω μπροστά μου τρεις εβδομάδες και ξέρω καλά τι πρέπει να κάνω».
 
Top