Τα προφίλ σας σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα επισκέπτονται κάθε μέρα φίλοι σας, γνωστοί σας, συνάδελφοί σας ακόμα και άνθρωποι που δεν έχετε γνωρίσει ποτέ στη ζωή σας.
Αν είχατε την απορία τι κοιτούν αυτοί οι άνθρωποι στο προφίλ σας τότε το EyeTrackShop έκανε μια μικρή έρευνα με σκοπό να σας δώσει απαντήσεις.
Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν κάμερες 30 συμμετεχόντων, οι οποίες κατέγραφαν τις κινήσεις των ματιών τους όταν αυτοί επισκέπτονταν διάφορα προφίλ σε Facebook, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube και σε διάφορα άλλα κοινωνικά δίκτυα μέσα στο διάστημα των πρώτων 10 δευτερολέπτων.
Παρόλο που το δείγμα είναι μικρό (30 άτομα) στα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνονται κάποιες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.
Η φωτογραφία του προφίλ (profile picture) είναι το πρώτο στοιχείο που «τραβάει» τους επισκέπτες στο Klout, στο Facebook και στο StumbleUpon.
Στο LinkedIn το πεδίο όπου αναγράφεται η δουλειά συγκεντρώνει την προσοχή των αναγνωστών περισσότερο από κάθε άλλο στοιχείο στο προφίλ (ακόμα και από την profile picture).
Επιπλέον, οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε διάφορα προφίλ κοινωνικών δικτύων έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στους φίλους του κάθε χρήστη που είχαν επισκεφτεί. Κοιτούσαν, δηλαδή, τα εικονίδια με αυτούς που συνδέεται ο συγκεκριμένος χρήσης.
Τέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας (κάποια από αυτά είναι στις φωτογραφίες) διαπιστώθηκε πως όσα στοιχεία βρίσκονται στο τέλος της σελίδας του προφίλ είναι αυτά για τα οποία οι επισκέπτες αδιαφορούν. Οπότε αν θέλετε… να προσέξουν κάτι, μπορείτε να το βάλετε πάνω – πάνω.
Αν είχατε την απορία τι κοιτούν αυτοί οι άνθρωποι στο προφίλ σας τότε το EyeTrackShop έκανε μια μικρή έρευνα με σκοπό να σας δώσει απαντήσεις.
Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν κάμερες 30 συμμετεχόντων, οι οποίες κατέγραφαν τις κινήσεις των ματιών τους όταν αυτοί επισκέπτονταν διάφορα προφίλ σε Facebook, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube και σε διάφορα άλλα κοινωνικά δίκτυα μέσα στο διάστημα των πρώτων 10 δευτερολέπτων.
Παρόλο που το δείγμα είναι μικρό (30 άτομα) στα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνονται κάποιες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.
Η φωτογραφία του προφίλ (profile picture) είναι το πρώτο στοιχείο που «τραβάει» τους επισκέπτες στο Klout, στο Facebook και στο StumbleUpon.
Στο LinkedIn το πεδίο όπου αναγράφεται η δουλειά συγκεντρώνει την προσοχή των αναγνωστών περισσότερο από κάθε άλλο στοιχείο στο προφίλ (ακόμα και από την profile picture).
Επιπλέον, οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε διάφορα προφίλ κοινωνικών δικτύων έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στους φίλους του κάθε χρήστη που είχαν επισκεφτεί. Κοιτούσαν, δηλαδή, τα εικονίδια με αυτούς που συνδέεται ο συγκεκριμένος χρήσης.
Τέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας (κάποια από αυτά είναι στις φωτογραφίες) διαπιστώθηκε πως όσα στοιχεία βρίσκονται στο τέλος της σελίδας του προφίλ είναι αυτά για τα οποία οι επισκέπτες αδιαφορούν. Οπότε αν θέλετε… να προσέξουν κάτι, μπορείτε να το βάλετε πάνω – πάνω.
http://www.telecomnews.gr/