Στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταία διετίας βρίσκεται το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen.
Σύμφωνα με την έρευνα, οκτώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη προέρχονται από την Ευρώπη, ενώ πιο ανήσυχοι μεταξύ των...
Ευρωπαίων εμφανίζονται οι Έλληνες.
«Το τρίτο τρίμηνο του 2011 ήταν ιδιαίτερα ασταθές και δύσκολο για τις παγκόσμιες οικονομίες, με την ανεργία να αυξάνεται στις ΗΠΑ και την κρίση χρέους να μεγαλώνει στην Ευρωζώνη», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια της Nielsen για τη ΝΑ Ευρώπη. «Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών στην Ευρώπη και στην Ελλάδα συνεχίζουν να λειτουργούν υπό καθεστώς οικονομικής ύφεσης, αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικό και παρατεταμένο περιορισμό των εξόδων τους», πρόσθεσε.
Στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας. Οι γεωγραφικές περιοχές της Ασίας/ Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Λατινικής Αμερικής βρίσκονται οριακά κάτω από τις 100 μονάδες, αποτελώντας όμως τις πιο αισιόδοξες γεωγραφικές περιοχές του πλανήτη. Αντίθετα, η Βόρεια Αμερική με 79 μονάδες και η Ευρώπη με 74, συνεχίζουν να είναι οι πιο απαισιόδοξες γεωγραφικές ζώνες του κόσμου.
Αναφορικά με την Ελλάδα η έρευνα της Nielsen, έδειξε ότι εννέα στους δέκα Έλληνες και επτά στους δέκα Ευρωπαίους, θεωρούν πως η χώρα τους βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου υψηλό ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.
Στην Ελλάδα, ένας στους τέσσερις δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό όσων συνεχίζουν να διαθέτουν κάποια χρήματα, είτε τα χρησιμοποιεί για αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών, είτε τα αποταμιεύει, με αποτέλεσμα ένα μικρό μόνο ποσοστό των διαθέσιμων χρημάτων να καταλήγει στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.
http://www.asfalisinet.gr/
Σύμφωνα με την έρευνα, οκτώ από τις δέκα πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη προέρχονται από την Ευρώπη, ενώ πιο ανήσυχοι μεταξύ των...
Ευρωπαίων εμφανίζονται οι Έλληνες.
«Το τρίτο τρίμηνο του 2011 ήταν ιδιαίτερα ασταθές και δύσκολο για τις παγκόσμιες οικονομίες, με την ανεργία να αυξάνεται στις ΗΠΑ και την κρίση χρέους να μεγαλώνει στην Ευρωζώνη», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια της Nielsen για τη ΝΑ Ευρώπη. «Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών στην Ευρώπη και στην Ελλάδα συνεχίζουν να λειτουργούν υπό καθεστώς οικονομικής ύφεσης, αυτό έχει ως αποτέλεσμα σημαντικό και παρατεταμένο περιορισμό των εξόδων τους», πρόσθεσε.
Στον δείκτη της Παγκόσμιας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας. Οι γεωγραφικές περιοχές της Ασίας/ Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Λατινικής Αμερικής βρίσκονται οριακά κάτω από τις 100 μονάδες, αποτελώντας όμως τις πιο αισιόδοξες γεωγραφικές περιοχές του πλανήτη. Αντίθετα, η Βόρεια Αμερική με 79 μονάδες και η Ευρώπη με 74, συνεχίζουν να είναι οι πιο απαισιόδοξες γεωγραφικές ζώνες του κόσμου.
Αναφορικά με την Ελλάδα η έρευνα της Nielsen, έδειξε ότι εννέα στους δέκα Έλληνες και επτά στους δέκα Ευρωπαίους, θεωρούν πως η χώρα τους βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου υψηλό ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες που ακολουθούν.
Στην Ελλάδα, ένας στους τέσσερις δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών. Ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό όσων συνεχίζουν να διαθέτουν κάποια χρήματα, είτε τα χρησιμοποιεί για αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών, είτε τα αποταμιεύει, με αποτέλεσμα ένα μικρό μόνο ποσοστό των διαθέσιμων χρημάτων να καταλήγει στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.
http://www.asfalisinet.gr/