Αγαπητοί φίλοι,


Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για την ευρεία και μαζική υποστήριξή σας, η οποία αποτελεί για εμένα εχέγγυο για να συνεχίσω την ενασχόλησή μου με τα κοινά. Άλλωστε, εσείς υπήρξατε πάντοτε ο κινητήριος μοχλός για την ενασχόλησή μου αυτή και τις δικές σας απόψεις, προβληματισμούς και ανάγκες μετέφερα πάντοτε στα συλλογικά όργανα, στα οποία εσείς με είχατε εκλέξει.


Μετά την έντιμη και καθαρή προσπάθεια που κάναμε όλοι μαζί την περασμένη Κυριακή, βρισκόμαστε πλέον μπροστά στις επαναληπτικές εκλογές της 14ης Νοεμβρίου. Το υψηλότερο ιστορικά ποσοστό αποχής της πρώτης Κυριακής επιδέχεται πολλές ερμηνείες. Ίσως μια από αυτές να είναι και το γεγονός ότι, στους κρίσιμους καιρούς που ζούμε, οι εκλογές έλαβαν και χαρακτήρα πολιτικού μηνύματος χάνοντας όμως τον αυτοδιοικητικό τους χαρακτήρα. Μετά λοιπόν την εξαγωγή των απαραίτητων πολιτικών μηνυμάτων της πρώτης Κυριακής, καιρός είναι να επικεντρωθούμε στον αυτοδιοικητικό χαρακτήρα των εκλογών της ερχόμενης Κυριακής και να ψηφίσουμε πλέον με καθαρά αυτοδιοικητικά κριτήρια.


Στα πλαίσια αυτά, σας δηλώνω ότι προσωπικά θα υποστηρίξω στον Δήμο Πειραιά την υποψηφιότητα του ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑ, ο οποίος και μακρά εμπειρία έχει στην τοπική αυτοδιοίκηση και έργο υποδομών και βελτιώσεων έχει να επιδείξει. Ελπίζω ότι η εμπιστοσύνη που έχετε μέχρι σήμερα δείξει στο πρόσωπό μου θα επιβεβαιωθεί για άλλη μια φορά με την από μέρους σας επικύρωση της ορθότητας της επιλογής μου να υποστηρίξω τον ΓΙΑΝΝΗ ΜΙΧΑ.
Κώστας Στ. Ρεσβάνης
Δικηγόρος Παρ΄ Αρείω Πάγω
Τέως Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιώς
Αντιπρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιώς
 
Top