Κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Αθηνών - Λαμίας λόγω της συγκέντρωσης των φορτηγών Δημόσιας Χρήσης. Η κατάσταση είναι απελπιστική ειδικά στο ρεύμα εξόδου από Κηφισό έως Μεταμόρφωση όπου παραμένουν παρατεταγμένα στην άκρη του δρόμου εκατοντάδες φορτηγά. Σύμφωνα...
με εκτιμήσεις το μποτιλιάρισμα φθάνει τα 15χλμ. Πολλά προβλήματα παρουσιάζονται από νωρίς σήμερα τα ξημερώματα στην Αθηνών - Κορίνθου λόγω της κινητοποίησης των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων. Αποκλεισμένη είναι η εθνική οδός Αθηνών - Κορίνθου στο ύψος του Ασπροπύργου, ενώ σε πολλά ακόμη σημεία οι μεταφορείς δυσχεραίνουν την κίνηση των οχημάτων.
Μέσω της λεωφόρου Σχιστού εκτρέπονται τα οχήματα που κινούνται στο ρεύμα εισόδου της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος του Ασπρόπυργου, λόγω μπλόκου.
Από νωρίς σήμερα το πρωί είχε σχηματιστεί στο σημείο ουρά χιλιομέτρων, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών είχαν παρατάξει τα οχήματά τους και ετοιμάζονταν να κατευθυνθούν προς την Αθήνα. Ωστόσο, αστυνομικοί που βρίσκονται στο σημείο τους εμπόδισαν.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους, ενισχύοντας καθημερινά τα παρατεταγμένα οχήματα στις εθνικές οδούς.
Περισσότερα από 840 φορτηγά και βυτιοφόρα βρίσκονταν παραταγμένα από χθες στις εθνικές οδούς σε ολόκληρη τη χώρα.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων προαναγγέλλουν καθιστική διαμαρτυρία αύριο έξω από τη Βουλή, ενώ για την Τετάρτη -ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου- επαναλαμβάνουν την πρόθεσή τους να πραγματοποιήσουν την μηχανοκίνητη πορεία στο κέντρο της Αθήνας.
Εν τω μεταξύ, λάδι στη φωτιά ρίχνουν οι καταγγελίες για προπηλακισμούς, απειλές, ακόμη και επιθέσεις που δέχονται οδηγοί φορτηγών που δεν μετέχουν στις κινητοποιήσεις από συναδέλφους τους που έχουν ακινητοποιημένα τα φορτηγά τους στα σημεία συγκέντρωσης.
Από την άλλη πλευρά, εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων καταγγέλλουν μαφιόζικες πρακτικές εις βάρος τους. Όπως λένε, έχουν καταγγείλει στην αστυνομία ότι μπράβοι, υπό την απειλή όπλων, έσπασαν τον αποκλεισμό για να περάσουν βυτιοφόρα ιδιωτικών εταιριών.
Εν τω μεταξύ, τα πρώτα προβλήματα στην αγορά έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους. Στα λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης παραμένουν εγκλωβισμένα περίπου 5.000 κοντέινερς.