Μέχρι και δημοσκοπήσεις μαιμού, επιστρατεύουν οι υποψήφιοι για υποψήφιοι σε δήμους και περιοχές όπου ακόμη δεν έχουν κλείσει οι υποψηφιότητες των δύο μεγάλων κομμάτων. Αυτό που... έχουν σκαρφιστεί θα μπορούσε να έχει βγει ακόμη και από ελληνική ταινία της εποχής Μαυρογιαλούρου!
Όπως λοιπόν αποκαλύπτεται σιγά σιγά τις ημέρες αυτές, η ιστορία που εκτυλίσσεται έχει ως εξής:
Ενδιαφέρεται λοιπόν κάποιος να είναι υποψήφιος στο δήμο του, όμως ακόμη το κόμμα του δεν έχει αποφασίσει για την στήριξη καθότι υπάρχουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι. Βάζει λοιπόν δύο άτομα του περιβάλλοντός του και... ξεκινούν να τηλεφωνούν σε κατοίκους του Δήμου...
Επικαλούνται το όνομα κάποιας από τις πιο γνωστές εταιρίες δημοσκοπήσεων και ρωτούν την προτίμησή τους για τον υποψήφιο της περιοχής.
Μέσα σε δύο το πολύ ημέρες, όλοι οι κάτοικοι του Δήμου συζητούν για την δημοσκόπηση που γίνεται. Και από κει ξεκινούν οι ερωτήσεις. Ο υποψήφιος που έχει στήσει το κόλπο φροντίζει δια άλλων συνεργατών του να διαρρεύσει το υποτιθέμενο αποτέλεσμα, το οποίο βέβαια του δίνει μεγάλο, καθαρό και σαφές προβάδισμα.
Ρωτούν τους υπόλοιπους υποψηφίους, κανείς τους δεν γνωρίζει τίποτα....
Κι έτσι επιχειρείται να δημιουργηθεί κλίμα! Έστω και προσωρινό, καθότι οι αποφάσεις των κομμάτων, για τους δήμους όπου παραμένουν σε εκκρεμότητα, βρίσκονται στην τελική ευθεία.
Με τον τρόπο αυτό όμως ορισμένοι επιτυγχάνουν να μετατρέπονται σε πρώτο θέμα συζήτησης. Το φαινόμενο δε, έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις σε κάποιους δήμους του Πειραιά, που απασχολεί και τις εταιρίες δημοσκοπήσεων, το όνομα των οποίων χρησιμοποιείται σε όλη αυτή την κομπίνα. Σύμφωνα δε με πληροφορίες οι επιτελείς τους εξετάζουν πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να προσφύγουν στην δικαιοσύνη προκειμένου να διασφαλίσουν το κύρος τους, με το οποίο μπορεί να παίζει ο κάθε υποψήφιος για...υποψήφιος.
"ο Δραπετσωνίτης"
 
Top