Από επιστολή σε όλους τους φορείς
Ο Σύνδεσμος των Νησιών του Αργοσαρωνικού στην προσπάθεια διερεύνησης των αιτιών που προκάλεσαν την πτώση του εισερχόμενου τουρισμού ανέθεσε την εκπόνηση σχετικής μελέτης αναφορικά με το κόστος του διεθνούς αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε σχέση με 40 επιλεγμένα αεροδρόμια της Ευρώπης και της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου.
Από τη μελέτη αυτή προέκυψε ότι το αεροδρόμιο μας είναι ένα από τα ακριβότερα.
Όσον αφορά τους φόρους που επιβάλλονται από τη διοίκηση ανά επιβάτη και επιβαρύνουν το εισιτήριο, το αεροδρόμιο Αθηνών είναι ακριβότερο , από την Κωνσταντινούπολη κατά 114% , την Ιταλία κατά 128%, την Τυνησία κατά 269% και την Ισπανία κατά 392%.
Τα τέλη που επιβάλει η διοίκηση του αεροδρομίου στις αεροπορικές εταιρείες είναι , ακριβότερα κατά 95% από το αεροδρόμιο της Τύνιδας, 55% από Μαδρίτη-Βαρκελώνη, 75% από Κωνσταντινούπολη και 290% από τα αεροδρόμια Ρώμης και Μιλάνου.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η μείωση των πτήσεων charter κατά 69,5 % από το 2000 έως το 2003.
Συγκεκριμένα, από 14.000 πτήσεις charter που έγιναν το 2000 (τελευταία χρονιά λειτουργίας του Ελληνικού), υπήρξε μείωση στις 4.267 πτήσεις το 2003.
Από τους 878,772 επιβάτες που διακινήθηκαν με πτήσεις charter το 2000, ο αριθμός τους μειώθηκε στους 412.315 επιβάτες το 2004, μείωση περίπου 53
Ο Σύνδεσμος των Νησιών του Αργοσαρωνικού στην προσπάθεια διερεύνησης των αιτιών που προκάλεσαν την πτώση του εισερχόμενου τουρισμού ανέθεσε την εκπόνηση σχετικής μελέτης αναφορικά με το κόστος του διεθνούς αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε σχέση με 40 επιλεγμένα αεροδρόμια της Ευρώπης και της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου.
Από τη μελέτη αυτή προέκυψε ότι το αεροδρόμιο μας είναι ένα από τα ακριβότερα.
Όσον αφορά τους φόρους που επιβάλλονται από τη διοίκηση ανά επιβάτη και επιβαρύνουν το εισιτήριο, το αεροδρόμιο Αθηνών είναι ακριβότερο , από την Κωνσταντινούπολη κατά 114% , την Ιταλία κατά 128%, την Τυνησία κατά 269% και την Ισπανία κατά 392%.
Τα τέλη που επιβάλει η διοίκηση του αεροδρομίου στις αεροπορικές εταιρείες είναι , ακριβότερα κατά 95% από το αεροδρόμιο της Τύνιδας, 55% από Μαδρίτη-Βαρκελώνη, 75% από Κωνσταντινούπολη και 290% από τα αεροδρόμια Ρώμης και Μιλάνου.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η μείωση των πτήσεων charter κατά 69,5 % από το 2000 έως το 2003.
Συγκεκριμένα, από 14.000 πτήσεις charter που έγιναν το 2000 (τελευταία χρονιά λειτουργίας του Ελληνικού), υπήρξε μείωση στις 4.267 πτήσεις το 2003.
Από τους 878,772 επιβάτες που διακινήθηκαν με πτήσεις charter το 2000, ο αριθμός τους μειώθηκε στους 412.315 επιβάτες το 2004, μείωση περίπου 53