Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2009
Ο Γιάννης Πρετεντέρης έγραψε άλλο έναν λίβελο από αυτούς που έχει συνηθίσει με την φασίζουσα τακτική του:
"Βρίζουμε ότι δεν μας αρέσει και το γενικεύουμε χαρακτιρίζοντας το ακροδεξιό". Λέει για το βιβλίο της Θάλειας Δραγώνα που έγραψε ότι η "Επανάσταση του 1821 ήταν εθνικιστικό παραλήρημα" και άλλα πολλά. Κάνει επίθεση σε όσους εξέφρασαν την αντίθεση τους με την πλαστογραφία της ιστορίας.
Επί της ουσίας όμως δεν μιλάει:
Διαβάστε τι γράφει(με κόκκινα τα δικά μας):
Πριν από τρία χρόνια, ο γνωστός θίασος της πατριδοκαπηλίας αλλά και άλλοι αφελείς πλην άδολοι συμπατριώτες μας, υποκίνησαν το λιντσάρισμα ενός σχολικού εγχειριδίου Ιστορίας και της συγγραφέως του. Το αμάρτημα του βιβλίου ήταν ότι δεν παρουσίαζε την Ιστορία «όπως μας την έμαθε η γιαγιά μας»
(Τι λες βρε άσχετε άνθρωπε; Ο συνωστισμός στην Σμύρνη αποτελεί ιστορία του τόπου ή πλαστογραφία της και ψέμα;)
Η ίδια ιστορία με τους ίδιους πρωταγωνιστές επαναλαμβάνεται και σήμερα. Αυτή τη φορά στόχος του όχλου είναι μια καθηγήτρια Πανεπιστημίου, πρώην βουλευτής του ΠαΣοΚ. η οποία τοποθετήθηκε ειδική γραμματέας στο υπουργείο Παιδείας.
(Γιατί δεν λες την αλήθεια ότι η κ.Δραγώνα ΔΕΝ είναι πτυχιούχος αλλά έχει πάρει άδεια από το...Ντιρί; Γιατί κοροϊδεύετε τον κόσμο και δεν λέτε την πραγματικότητα; Πως έγινε καθηγήτρια πανεπιστημίου;)
Τι περιλαμβάνει το κατηγορητήριο; Οτι σε παλαιότερα επιστημονικά βιβλία της διατύπωσε απόψεις οι οποίες (κατά τους επικριτές της) δεν συνάδουν με το κυρίαρχο εθνικό φρόνημα.
(Κυρίαρχο εθνικό φρόνημα έχουν οι ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ που διάβασαν αποσπάσματα από το βιβλίο και θεωρούν τα όσα γράφει επιεικώς απαράδεκτα; Την κρίνουν επιστημονικά και θεωρούν ότι όσα έγραψε στο βιβλίο είναι ανιστόρητα).
Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε μια κοινή βάση.
Πρώτον, την ανομολόγητη παραδοχή ότι η κοινωνία μας οφείλει να διέπεται από ένα κυρίαρχο εθνικό φρόνημα.
(Προσέξτε πως προσπαθεί να περάσει την άποψη του ο Πρετεντέρης και όσους διαφωνούν να τους βάλει σε έναν κουβά με όσους είναι φασίστες ή ακροδεξιοί. Αποκλείει την περίπτωση να έχει άδικο, όπως λένε δηλαδή οι Ακαδημαικοί).
Απορίες και ερωτήσεις δεν επιτρέπονται.Να αντισταθούμε στην ποινικοποίηση του φρονήματος και στην ενοχοποίηση της άποψης.
(Δεν είναι άποψη να πλαστογραφείς την ιστορία Γιάννη Πρτεντέρη. Άποψη είναι να την σχολιάσεις όπως θέλεις αλλά όχι να την παραποιήσεις).
Όχι επειδή όσα υποστηρίζουν η Ρεπούση ή η Δραγώνα είναι σωστά ή λάθος- αυτό μου είναι βαθύτατα αδιάφορο κι ούτε είμαι ο πλέον αρμόδιος για να το κρίνω
(Είσαι αδιάφορος για το αν τα βιβλία που δίνουν στους μαθητές είναι ανακριβή και περιέχουν αναλήθειες; Και εσύ βγαίνεις κάθε μέρα και μας πουλάς την άποψη σου; Ποιος σου είπε ρε Πρετεντέρη ότι δεν είσαι αρμόδιος να κρίνεις; Πολίτης της χώρας δεν είσαι και εσύ και μάλιστα δημοσιογράφος που έχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μας ενημερώνει βλέποντας όσα στραβά γίνονται. Και επειδή εσύ είσαι αδιάφορος πρέπει όλοι να ακολουθήσουμε τον δρόμο σου;).
Μια συμβουλή που, αξίζει να το διευκρινίσω, απευθύνεται και προς τους σαλτιμπάγκους της πολιτικής και προς τους ποινικούς της δημοσιογραφίας.
(Κοιτάξου στον καθρέφτη και θα δεις ότι απευθύνεσαι στον εαυτό σου και την διαπλοκή που εξυπηρετούν τα μεγάλα συγκροτήματα. Πες μας ποια είναι τα δύο συγκροτήματα που άλλαξαν την ...πολιτική ιστορία και γέμισαν τον κόσμο ψέματα με την διαπλοκή τους;)