Από τον Τρύφωνα Μπουγά

.
Εκνευρισμός – Σεισμός στο ΛΑ.Ο.Σ.
Έχω υποχρέωση να αποκαταστήσω την αλήθεια μετά το δημοσίευμα της Α1 της 31ης Οκτωβρίου 2009 περί διαγραφών διαφόρων συναγωνιστών μεταξύ των οποίων αναφέρεται και το όνομα μου.
Εγώ, όπως έχει ήδη δημοσιευθεί σε πολλά έντυπα αλλά και στον ηλεκτρονικό τύπο, έχω υποβάλλει την παραίτηση μου στον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ με κοινοποίηση στην Κεντρική Επιτροπή και την Εκτελεστική Γραμματεία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού με αριθμό πρωτοκόλλου 1663 / 6 – 10 – 2009. Το περιεχόμενο των τριών σελίδων της παραίτησης μου -που αφορά σε λόγους πολιτικής και τακτικού σχεδιασμού του κινήματος- θεώρησα σωστό να μη το δώσω στη δημοσιότητα.
Μετά από τηλέφωνο που δέχτηκα από το στενό περιβάλλον του γραφείου του Προέδρου, ενημερώθηκα ότι ο Πρόεδρος δεν έκανε δεκτή την παραίτηση μου και με ρώτησαν εάν επιμένω σε αυτήν. Τους ευχαρίστησα για την συμπεριφορά τους ως προς το πρόσωπο μου αλλά και...


ως προς τους άλλους αποχωρήσαντες συναγωνιστές μας και τους ενημέρωσα ότι ίσως συναντηθούμε από άλλο πολιτικό μετερίζι χωρίς τα λάθη του παρελθόντος. Θεωρώ ότι είναι δικαίωμα μου οποιαδήποτε άλλη κίνηση πολιτική ή προσχώρηση σε άλλο πολιτικό κόμμα.
Μετά το δημοσίευμα για την συνάντηση των συναγωνιστών που είχαν αποχωρήσει που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο στο Παλαιό Φάληρο, ίσως επήλθε εκνευρισμός στο στενό περιβάλλον του Προέδρου. Η ευθύνη δεν ανήκει στους συναγωνιστές που αποχώρησαν, αλλά σε αυτούς που έχουν απομονώσει τον Πρόεδρο σε ένα γυάλινο κλουβί. Επίσης, ποτέ δεν έκανα χρήση των τίτλων και θέσεων που κατείχα στο κόμμα και πάντα υπογράφω με το όνομα μου σαν απλός στρατιώτης. Ευθύνη έχω για ό,τι φέρει την υπογραφή μου και όχι για ό,τι διαδίδουν οι Κασσάνδρες.
 
Top