Διαβάσαμε με προσοχή την συνέντευξη του προέδρου της ΔΗΚΕΠΑΚ (Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Αθλητισμού Κερατσινίου), κ. Λάμπρου Γαβαλά, που έδωσε στις 2/7/09 στη σελίδα του sporτactive.biz


Ο ίδιος δηλώνει σε αυτήν την συνέντευξη ότι:


«μέχρι το 1984 ήμουν οικοδόμος και πισάριζα αυτοκίνητα. Εδώ και αρκετά χρόνια δουλεύω στον ΟΣΕ».


Επίσης δηλώνει ότι:


«Ήμουν και συνεχίζω να είμαι προσωπικός φίλος του Δημάρχου Φώτη Μελά, μάλιστα ήμουν οδηγός του. Ο ίδιος μου πρότεινε να τον βοηθήσω στο έργο του να κάνει καλύτερο το Κερατσίνι και με το γεγονός αυτό να αποτελέσει κίνητρο για εμένα, δέχθηκα».


Και όταν ρωτήθηκε, αν πιστεύει ότι οι δημότες του Κερατσινίου θα εμπιστευθούν και για την επόμενη τετραετία τον Φώτη Μελά, απάντησε ότι:


«Θα σας δώσω ένα απλό παράδειγμα. Όλοι έλεγαν ότι δεν θα τα καταφέρουμε με την κατασκευή του Κέντρου Υγείας όμως ο Δήμαρχος δούλεψε ατελείωτες ώρες και τελικά τα κατάφερε. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και κάποιοι που όλη αυτή την δουλειά προσπαθούν να την αμφισβητήσουν με πανό που αναφέρουν ότι το Κέντρο Υγείας δεν θα πραγματοποιηθεί»!!!.



Υ.Γ.1. Εντάξει Λάμπρο μου μας έπεισες ότι είσαι κολλητός του Φώτη και ότι του κάνεις και τον οδηγό, αλλά πουθενά δεν μας είπες ποιές είναι οι γνώσεις σου και οι εμπειρίες σου στο γνωστικό αντικείμενο του αθλητισμού. Βεβαίως σου ζητάμε συγνώμη αν θεωρείται ότι η οικοδομή , το πισάρισμα και η οδήγηση των αυτοκινήτων, είναι προσόντα για τη θέση του προέδρου της ΔΗΚΕΠΑΚ…


Υ.Γ.2.Παντως σε ευχαριστούμε κ. Γαβαλά που μας ενημέρωσες ότι τελικά ο κ. Μελάς τα κατάφερε με την κατασκευή του κέντρου υγείας στο Κερατσίνι!!!!


Υ.Γ.3.Πάλι καλά γιατί είχαμε την εντύπωση ότι η κατασκευή του κέντρου υγείας έχει μείνει στα χαρτιά και τον κατηγορούσαμε άδικα τον δήμαρχο…


Υ.Γ.4.Μήπως οι Κερατσινιώτες και η αντιπολίτευση που αναρτούν πανό διαμαρτυρίας για την μέχρι τώρα μη κατασκευή του κέντρου υγείας ζουν σε εικονική πραγματικότητα;;;

 
Top