Πιο συγκεκριμένα παρέλαβε το δεύτερο, μέσα στον Σεπτέμβριο, νεότευκτο oil/chemical δεξαμενόπλοιο. Πρόκειται για το “ALIAI”με μεταφορική ικανότητα 50.315 τόνων.
Eίχε προηγηθεί το “Aquasmeralda” χωρητικότητας 50.295 τόνων dw. Kαι τα δύο πλοία ναυπηγήθηκαν στην κινεζική γιάρδα New Yanzi Shipbuilding.
Tα τελευταία 20 χρόνια η εταιρία έχει ναυπηγήσει περισσότερα από 20 πλοία διαφόρων τύπων και μεγεθών όπως Panamax, Aframax, Suezmax και Vlcc.
H εταιρία διαχειρίζεται στόλο από συνολικά 14 πλοία εκ των οποίων τρία είναι δεξαμενόπλοια VLCC, 2 suezmax, 4 Aframax και 5 Chemical/oil tankers. H χωρητικότητα αγγίζει τα τρία εκατομμύρια τόνους. dw.
Έξι από τα πλοία της είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο, ποσοστό 42% από τα υψηλότερα που έχουν ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρίες.
H εταιρία εξειδικεύεται στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου και χημικών.
Iδρύθηκε το 1915 και μετράει πλέον 106 χρόνια δραστηριότητας στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Tα τελευταία 20 χρόνια η εταιρία έχει ναυπηγήσει περισσότερα από 20 πλοία διαφόρων τύπων και μεγεθών όπως Panamax, Aframax, Suezmax και Vlcc.
H εταιρία διαχειρίζεται στόλο από συνολικά 14 πλοία εκ των οποίων τρία είναι δεξαμενόπλοια VLCC, 2 suezmax, 4 Aframax και 5 Chemical/oil tankers. H χωρητικότητα αγγίζει τα τρία εκατομμύρια τόνους. dw.
Έξι από τα πλοία της είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο, ποσοστό 42% από τα υψηλότερα που έχουν ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρίες.
H εταιρία εξειδικεύεται στη διαχείριση δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου και χημικών.
Iδρύθηκε το 1915 και μετράει πλέον 106 χρόνια δραστηριότητας στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.