Η ελληνική κοινωνία συνταράσσεται από την πρωτοφανή πανδημία που πλήττει την Ευρώπη και όλες τις χώρες του κόσμου. Το κλείσιμο των σχολείων, ο περιορισμός της παραγωγικής δραστηριότητας, τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην ελληνική οικογένεια κοινωνικά, οικονομικά, ψυχολογικά. Κύριο ζήτημα είναι η διασφάλιση της δημόσιας υγείας, ώστε να μην υπάρξει ανεξέλεγκτη εξάπλωση του ιού στον πληθυσμό. Ωστόσο στο επίκεντρο του προβληματισμού της εκπαιδευτικής κοινότητας τίθεται το θέμα της διατήρησης της παιδαγωγικής επικοινωνίας των εκπαιδευτικών με τους/τις μαθητές/-τριες και η συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας ειδικά στις συνθήκες του υποχρεωτικού εγκλεισμού που καλούνται να βιώσουν.
Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε από καιρό και επισημαίνουμε επανειλημμένως τα χρόνια προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, την έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, την ελλιπή επιμόρφωση και την υποχρηματοδότηση των σχολείων. Ειδικότερα όσον αφορά στην επιμόρφωση στις Νέες Τεχνολογίες Α και Β επιπέδου:
α. Δεν διαθέτουν όλοι οι εκπαιδευτικοί επιμόρφωση Α επιπέδου (βασικές γνώσεις πληροφορικής) η οποία έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια
β. Την επιμόρφωση Β΄ επιπέδου μπορούσαν να παρακολουθήσουν μόνο λίγες ειδικότητες και αφορούσε κυρίως λογισμικά τα οποία αξιοποιούνταν σε δια ζώσης διδασκαλία.
γ. Το Β1 επίπεδο, το οποίο είναι η μετεξέλιξη του Β επιπέδου και αφορά σε δεξιότητες για τις ψηφιακές πλατφόρμες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρείται ότι «ολοκληρώθηκε» ενώ υπάρχουν συνάδελφοι που δεν τους δόθηκε ακόμα η ευκαιρία να το παρακολουθήσουν.
Επιπλέον δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν όσοι συνάδελφοι είχαν επιμορφωθεί στο Β΄ επίπεδο, αν και όπως προκύπτει δεν έχουν επιμορφωθεί στα νέα εργαλεία του ΠΣΔ που καλούνται τώρα να αξιοποιήσουν για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε από καιρό και επισημαίνουμε επανειλημμένως τα χρόνια προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος, την έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, την ελλιπή επιμόρφωση και την υποχρηματοδότηση των σχολείων. Ειδικότερα όσον αφορά στην επιμόρφωση στις Νέες Τεχνολογίες Α και Β επιπέδου:
α. Δεν διαθέτουν όλοι οι εκπαιδευτικοί επιμόρφωση Α επιπέδου (βασικές γνώσεις πληροφορικής) η οποία έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια
β. Την επιμόρφωση Β΄ επιπέδου μπορούσαν να παρακολουθήσουν μόνο λίγες ειδικότητες και αφορούσε κυρίως λογισμικά τα οποία αξιοποιούνταν σε δια ζώσης διδασκαλία.
γ. Το Β1 επίπεδο, το οποίο είναι η μετεξέλιξη του Β επιπέδου και αφορά σε δεξιότητες για τις ψηφιακές πλατφόρμες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρείται ότι «ολοκληρώθηκε» ενώ υπάρχουν συνάδελφοι που δεν τους δόθηκε ακόμα η ευκαιρία να το παρακολουθήσουν.
Επιπλέον δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν όσοι συνάδελφοι είχαν επιμορφωθεί στο Β΄ επίπεδο, αν και όπως προκύπτει δεν έχουν επιμορφωθεί στα νέα εργαλεία του ΠΣΔ που καλούνται τώρα να αξιοποιήσουν για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.