Από 3 Φεβρουαρίου τα παιδιά μας στα σχολεία θα δεχτούν μία πρωτοφανή επίθεση «προοδευτικότητας», αφού αρχίζει η θεματική εβδομάδα κατά της... τρανσφοβίας, ήτοι θα αρχίσουν να προσπαθούν να τους επιβάλλουν θεωρίες περί «κοινωνικού φύλου» και να τους αναγκάσουν να δεχτούν με το ζόρι ως... φυσιολογικές τις πάσης φύσεως εκτροπές.



Ο Σύριζα φροντίζει να επιβάλλει στα γρήγορα τις επιταγές της παγκοσμιοποίησης. Χωρίς να έχει περάσει αρκετός καιρός από τη στιγμή που ψήφισε μαζί με τη ΝΔ το περιβόητο «Σύμφωνο Συμβίωσης», τώρα εισάγει την διδασκαλίας της παρακμής στα σχολεία.



Δείτε την σχετική εγκύκλιο του κ. Γαβρόγλου εδώ.




Εγκύκλιο για μαθησιακές δραστηριότητες στις οποίες περιλαμβάνονται «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση» καθώς και συζήτηση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία, απέστειλε στα γυμνάσια το υπουργείο Παιδείας.

Την έντονη αντίδραση και προβληματισμό των Μητροπολιτών Πειραιώς και Φλωρίνης, προκάλεσε η θεματική εβδομάδα που θα εφαρμοστεί στους μαθητές του Γυμνασίου, ηλικίας 13-15 ετών σχετικά με τις «Έμφυλες Ταυτότητες».

Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, με εγκύκλιο που απέστειλε προς όλους τους καθηγητές των Γυμνασίων, ζητά να διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες για τα εξής θέματα:

1. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία

2. Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο

3. Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα

3. Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών

4. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία

5. Φύλο

6. Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα

7. Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία

8. Έμφυλη βία,

9. Ενδοοικογενειακή βία

10. Βία κατά των γυναικών

11. Ομοφοβία και

12. Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο

Δεύτερη ενημερωτική δράση

Διατροφικές συνήθειες και επιλογές:

-Τρέφομαι ή διατρέφομαι

- Καταναλωτισμός και διαφήμιση

-Το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής

-Οικονομική κρίση και διατροφή

-Διατροφή και υγεία

-Διατροφο – εξαρτώμενες παθήσεις

-Διαταραχές διατροφής και εφηβεία

Τρίτη ενημερωτική δράση

«Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων»

-Το σχολείο ως κοινότητα Κοινωνικά πρότυπα και εξαρτήσεις

-Εθισμός και εφηβική ηλικία

-Προστατευτικοί παράγοντες ενάντια στον εθισμό

-Οι συνέπειες του εθισμού

-Ο ρόλος της οικογένειας

-Το σχολείο ως κοινότητα

-Δομές ενημέρωσης υποστήριξης και συμβουλευτικής

Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις υλοποιούνται στο σύνολό τους στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».

Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.ά.

Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων από σχετικό Κατάλογο που έχει συγκροτήσει το ΙΕΠ για τον σκοπό αυτό προκειμένου να ενημερώσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου ή να υλοποιήσουν σχετικές βιωματικές δραστηριότητες κ.λ.π. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι ακόλουθες δυνατότητες:

α. Για την εφαρμογή των παραπάνω ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί να μεταβάλει στον βαθμό που χρειάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας, διατηρώντας όμως για κάθε εκπαιδευτικό τον συνολικό αριθμό διδακτικών ωρών που έχει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Κάποιες δράσεις μπορεί να είναι κοινές για περισσότερα από ένα τμήματα ή και τάξεις του σχολείου, κάποιες άλλες να αναπτύσσονται παράλληλα σε τμήματα ή τάξεις ή και να αφορούν αποκλειστικά ένα τμήμα του σχολείου. Η επιλογή των δραστηριοτήτων δεν είναι υποχρεωτικό να συνδεθεί με συγκεκριμένες ενότητες από τα μαθήματα που διδάσκονται σε κάθε τάξη.

β. Εναλλακτικά, η διδασκαλία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος μπορεί να διατηρηθεί με την προϋπόθεση να δημιουργηθούν οι κατάλληλες διασυνδέσεις και προεκτάσεις με το περιεχόμενο της Θεματικής Εβδομάδας, αξιοποιώντας οδηγίες και υλικό από τον Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού, (όπως σχέδια μαθήματος, δραστηριότητες, σύντομα σχέδια εργασίας και βιωματικές δράσεις) που είτε θα αντικαταστήσουν τη διδασκαλία μιας ενότητας του μαθήματος είτε θα αποτελούν προέκταση αυτής.

Σε κάθε περίπτωση, ο Σύλλογος Διδασκόντων συζητά και αποφασίζει με ποιον τρόπο θα υλοποιηθεί η θεματική εβδομάδα λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους διαθέσιμους πόρους της σχολικής μονάδας.
Παράλληλα, δύνανται να διοργανωθούν εντός του σχολείου και απογευματινές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των γονέων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Στις δράσεις αυτές συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί σε εθελοντική βάση.

Επισημαίνεται ότι αφενός οι μαθητές/τριες υποχρεούνται να παρακολουθούν κανονικά τις δράσεις της εβδομάδας, αφετέρου ότι κατά την υλοποίηση δράσεων για τους μαθητές/-τριες από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων η παρουσία του/της διδάσκοντα/διδάσκουσας κάθε τμήματος είναι υποχρεωτική.


Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας χαιρετίζει την έκδοση της εγκυκλίου 


Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας χαιρετίζει την έκδοση της εγκυκλίου για τις «έμφυλες ταυτότητες» και συγχαρεί το υπουργείο Παιδείας για την κίνησή του αυτή.

Παράλληλα η Colour Youth, ανακοινώνει ότι «με την υποστήριξη της GLSEN, του Πολύχρωμου Σχολείου και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) σκοπεύει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 να διεξάγει έρευνα για το σχολικό κλίμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ώστε να αναδείξει ακόμα περισσότερο και με επιστημονικό τρόπο το ζήτημα συμπεριληπτικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και του σχολικού εκφοβισμού».

Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας καλεί το υπουργείο Παιδείας: «Να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση, και να μην αποσύρει την εγκύκλιο Φ20.1/220482/Δ2.
Να εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου όπως αυτή περιγράφεται σε επιστολή της οργάνωσης Πολύχρωμο Σχολείο που συνυπογράφεται από τις θεσμικές οργανώσεις προάσπισης των LGBTQI δικαιωμάτων και απεστάλη το Σεπτέμβριο του 2016 στο Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Να εισαγάγει σχολικό μάθημα για την σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες και την ταυτότητα φύλου, με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. Το εν λόγω μάθημα προτείνεται να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ανεξαρτήτως ειδικότητας, όλοι/ες οι υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί να έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση».



Πειραιώς Σεραφείμ: «Προστατεύστε τα παιδιά από τη διαστροφή της προσωπικότητός τους»




Άμεση και σφοδρή ήταν η αντίδραση του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ο οποίος έστειλε τη δική του εγκύκλιο για να αναγνωσθεί στους Ιερούς Ναούς τής Μητροπολιτικής του Περιφερείας την ερχόμενη Κυριακή. Με αυτήν, καλεί τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών Γυμνασίου να υποβάλουν δηλώσεις απαλλαγής των παιδιών τους από την θεματική εβδομάδα για την «αποδόμηση τών εμφύλων στερεοτύπων».

Διαβάστε παρακάτω μέρος της εγκυκλίου

“Σήμερα
Σατανς σηκώνει πάλι μ αθάδεια τ κεφάλι κα πειλε ν καταστρέψει ,τι ραο, ψηλό, θικό, πνευματικό, χριστιανικό, εαγγελικό, ποστολικό καί πατερικό, χει κατορθωθε κατ τ δισχιλιετς διάστημα τς ζως κα δράσεως τς ρθοδόξου κκλησίας.

Προσπαθε
νά κτροχιάσει τόν νθρωπο πό τόν σκοπ τς δημιουργίας του πού εναι ποταγ τς σάρκας στ πνεμα, πνευματοποίηση κα κατά χάριν θέωση το νθρώπου, κα χι τ ντίθετο, σαρκοποίηση, ποταγ το πνεύματος στ σάρκα. Ατ ποτελε νατροπ το σχεδίου το γίου Τριαδικο Θεο γι τν νθρωπο.

ντικείμενος Σατανς θέλει τν νθρωπο δολο τς σάρκας, τς δονς, τς μαρτίας, χι πνευματικό, λλ λικ δημιούργημα, σν τ λογα ζα.

ρθόδοξη κκλησία, ς Σμα Χριστο, εναι τό ατρεο τν ψυχικν καί σωματικν παθν καί χώρα τν μεταποιουμένων μαρτωλν, καί χι τν σατανικς καί μετανοήτως μμενόντων στήν διαστροφή τς ληθείας καί τς νθρωπίνης ξιοπρεπείας καί ντολογίας.

Διαχρονικά,
κκλησία το γίου Τριαδικο Θεο, γωνιζομένη πί τς Γς, στηλιτεύει τήν πολυποίκιλη τραγικότητα τς εδεχθος μαρτίας, ς ποκοπς καί σχάσης πό τήν κοινωνία μέ τόν Ζντα Θεό, τόν Δημιουργό τς ζως, καί χι τόν μαρτωλό νθρωπο, τόν ποίο περιθάλπει διά τν εχν καί τν ερν μυστηρίων της καί περιβάλλει μέ φατη στοργή καί συμπάθεια, φαρμόζοντας κατά περίπτωση καί τήν οκονομία, μέσω τς ποίας ρυθμίζει τήν πιστροφή καί νάνηψή του.

ρθόδοξη κκλησία σέβεται τήν προσωπική καί διωτική ζωή κάθε προσώπου, ς πεύθυνη λεύθερη πιλογή. Δέν χει πρόθεση οτε νά πέμβει ρατσιστικά οτε νά ναστείλει δικαιώματα καί λευθερίες.

πενοχοποίηση, μως, το γκλήματος τς νατροπς τς νθρωπίνης ντολογίας καί φυσιολογίας, μέ τήν θεσμική ναγνώριση τν ασχίστων παθν τς μοφυλοφιλίας σήμερα, τς παιδοφιλίας αριο (βλ. λλανδία) καί τς κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία), ποτελε σύγγνωστο καί τερατδες κακούργημα ες βάρος το αωνίου Θεο καί το νθρωπίνου προσώπου, τό ποο ξισώνεται πλήρως μέ τήν βρη τν Σοδόμων καί Γομμόρων.

θώωση, ποστήριξη καί παρουσίαση τν ασχρν καί τίμων παθν ς φυσιολογικς καταστάσεως καί ς πλς διαφορετικότητος προσκρούει στήν πανανθρώπινη συνείδηση, ποία νά τούς αἰῶνες γνωρίζει ς φυσιολογική σεξουαλική συμπεριφορά τίς σχέσεις νάμεσα στόν νδρα καί τήν γυναίκα, στό ρσεν καί τό θλυ.

Α
τή εναι νθρώπινη φυσιολογία καί ντολογία. Κάθε λλη σχέση νατρέπει τήν νθρώπινη ντολογία, ς παρά φύσιν κτροπή, ποία δέν παρατηρεται οτε καί στά ζα, παρά τά κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» το Σιωνιστικο συστήματος.

διαίτερα γία Γραφή, πού κφράζει τό θέλημα το Θεο, το Δημιουργο το νθρώπου καί σοφο Γνώστη τς νθρωπίνης φύσεως, καταδικάζει τήν μοφυλοφιλία ς πάθος, τιμία καί σχημοσύνη, τό ποο τιμωρήθηκε αστηρά μέ φωτιά καί θειάφι στήν πόλη τν Σοδόμων καί Γομόρων.

Γιά τό σύνολο τ
ν γίων Πατέρων μοφυλοφιλία εναι τό πιό σιχαμερό καί κάθαρτο μάρτημα καί ποτελε μεγάλη σέβεια πρός τόν Θεό - Δημιουργό το νθρώπου σέ ρσεν καί θλυ καί βλάσφημη κατάργηση το Εαγγελίου.

δημόσια προβολή τς μοφυλοφιλίας, κτός το τι προσβάλλει τήν δημόσια αδώ καί τήν θρησκευτική μας συνείδηση, στέλνει πρός τούς νέους μηνύματα νώμαλης σεξουαλικς συμπεριφορς καί ποτελε τορπίλλη στά θεμέλια τς λληνικς οκογένειας καί τς κοινωνίας μέ τό ξύ δημογραφικό πρόβλημα, λλά καί ατία ψυχοπαθολογικν διαταραχν στά παιδιά, πού θά νατραφον πό μοφυλοφιλικά ζεύγη, πως πιδιώκεται.

Στ
ν νέο αώνα τς βασιλείας το Θεο, πο πραγματοποιεται μέσα στν στορικ πορεία κα ζω τς ρθοδόξου κκλησίας, γκαταλείπονται τ παλαι πάθη, τ γήϊνα, τ σαρκικά, κα βιώνεται π τώρα, κατ τς δυνατότητες κάθε πιστο, ετε μέσα στν ελογημένο θεσμ το γάμου ς γκράτεια κα σωφροσύνη, ετε στν σάγγελο βίο τν μοναχν μ τν ρετ τς παρθενίας, πορεία π τ «κατ εκόνα» στό «καθ μοίωσιν», νίκη το πνεύματος π τς σάρκας, γγελοποίηση το νθρώπου στ θέση το φθονερο κα κπεσόντος π τν γγελικ τάξη ωσφόρου.

ναφερόμενος Χριστς στν αφνιδιαστικ λευση τς μέρας τς κρίσεως, πο θ ξαφνιάσει σους νέμελα κα φρόντιστα ζον μέσα στς λικς κα σαρκικς πολαύσεις, λέγει τι θ πάθουν ατ, πο παθαν πρ το κατακλυσμο ο νθρωποι, δίνοντάς μας τσι κριβέστατη εκόνα τς λιστικς κα σαρκικς ζως τους : «σπερ γρ σαν ν τας μέραις το Νε τας πρ το κατακλυσμο τρώγοντες κα πίνοντες, ... χρι ς μέρας εσλθε Νε ες τν κιβωτόν, κα οκ γνωσαν ως λθεν κατακλυσμς κα ρεν παντας, οτως σται κα παρουσία το Υο το νθρώπου».

Εαγγελιστς Λουκς προσθέτει κα τν τρόπο ζως τν Σοδομιτν, μοιο πρς τν ζω τν νθρώπων πρ το κατακλυσμο : «Κα καθς γένετο ν τας μέραις Νε, οτως σται κα ν τας μέραις το υο το νθρώπου· σθιον, πινον χρι ς μέρας εσλθε Νε ες τν κιβωτόν, κα λθεν κατακλυσμς κα πώλεσεν παντας.

μοίως κα ς γένετο ν τας μέραις Λώτ· σθιον, πινον, γόραζον, πώλουν, φύτευον, κοδόμουν· δ μέρ ξλθε Λτ π Σοδόμων, βρεξε πρ κα θεον π ορανο κα πώλεσεν παντας».


 
Top