ΤΕΛΙΚΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ Κ0Λ0ΤΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ;;;;

ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Με αιχμές απέσυρε την υποψηφιότητα της η Βούλα Ζούπη πό το ψηφοδελτίο του ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ του νυν δημάρχου Χρήστου Βρεττάκου. Ειδικότερα κατήγγειλε τα φαινόμενα τύπου "ΔΙΑΛΙΝΑΚΗ" καθώς και τις ομοφοβικές και ρατσιστικές απόψεις που υπάρχουν στον "προοδευτικό" συνδυασμό του Χρήστου Βρεττάκου...

Διαβάστε την δήλωση της:

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ

Πριν λίγες μέρες ανακοίνωνα με χαρά και σιγουριά για την επιλογή μου να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Συνδυασμό « ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ» στηρίζοντας την προσπάθεια του Χρήστου Βρεττάκου. Απ’ ότι ίσως προσέξατε, κατέβασα την ανάρτησή μου με την οποία ανακοίνωνα την υποψηφιότητά μου. Επίσης χθες στην συγκέντρωση στην οποία θα παρουσιαζόταν το όνομά μου δεν αναφέρθηκε , ούτε ήμουν παρούσα.

Ο λόγος είναι, ότι απέσυρα την υποψηφιότητά μου από το ψηφοδέλτιο του Χρήστου Βρεττάκου. Έχω χρέος να σας ενημερώσω ευχαριστώντας όλους σας για την συγκινητική αποδοχή της υποψηφιότητάς μου. Το ίδιο έχω χρέος να εξηγήσω, χωρίς να μπαίνω σε λεπτομέρειες, γιατί τόσο γρήγορα άλλαξα άποψη και επιλογή. Πίστευα πάντα ότι τα ψηφοδέλτια στις εκλογές πρέπει να εκφράζουν πολυσυλλεκτικότητα και ένωση ευρύτερων δυνάμεων. Ωστόσο αυτό πρέπει να γίνεται στην βάση κοινών προγραμματικών θέσεων για το μέλλον της πόλης και δεν είδα να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Αντίθετα, βλέπω παράγοντες που μέχρι χθες κατάγγελλαν τον Χρήστο Βρετάκο, τώρα να τον εξυμνούν και να είναι υποψήφιοί του. Προσωπικά πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι θετικό και εν πάσει περιπτώσει εγώ δεν μπορώ να συμμετέχω σε ένα ψηφοδέλτιο που έχει προγραμματική απροσδιοριστία και ενωτική ουσία είναι η εξουσία και το γενικό « για το καλό της πόλης».

Είμαι δε κάθετη ότι δεν μπορώ να συμμετέχω σε ψηφοδέλτιο μαζί με ανθρώπους που εκφράζουν δημόσια ομοφοβικές απόψεις, όπως συμβαίνει στο ψηφοδέλτιο του «ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ», κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το πολιτικό και κοινωνικό στίγμα των ανθρώπων που συμμετέχουν στο Συνδυασμό. Είναι λοιπόν εύλογο για όσους με γνωρίζουν ότι δεν μπορώ να συμμετέχω σε ένα Συνδυασμό που δεν νιώθω ότι υπάρχουν κοινές αρχές και αξίες αυτονόητες για απλά προοδευτικούς ανθρώπους, πολύ περισσότερο για ανθρώπους που αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί.

Με τον Χρήστο Βρεττάκο συζήτησα, του εξήγησα το σκεπτικό μου, τον ενημέρωσα για ανάρτηση υποψηφίου του που ξεπερνά κάθε όριο ομοφοβίας και συντηρητισμού και του θύμισα ότι πολλοί υποψήφιοι Δήμαρχοι και Περιφερειάρχες αυτή την περίοδο από όλη την Ελλάδα απέπεμψαν υποψήφιό τους όταν αντιλήφθηκαν ότι εξέφρασε δημόσια ομοφοβικές ή ρατσιστικές κ.λ.π απόψεις. Δεν καταφέραμε να συνεννοηθούμε, επομένως για μένα μονόδρομος ήταν να αποσυρθώ.

Όφειλα να εξηγήσω την επιλογή μου απευθείας σε εσάς, χωρίς μεταφραστές και ερμηνευτές του σκεπτικού μου, παρόλο που είχα αποφασίσει να μην κάνω δημόσια ανάρτηση.

Θα συνεχίσω να ενδιαφέρομαι και να παλεύω για την πόλη , για αυτά που πιστεύω γενικότερα και πριν απ΄όλα για την αντιμετώπιση συντηρητικων και μισαλλοδοξων απόψεων που φοβίζουν και παραπέμπουν σε περασμένες εποχές.

 
Top