Ανοιχτό διαγωνισμό για την παραχώρηση 63 λεωφορειακών γραμμών της Αττικής, για διάστημα από πέντε έως επτάμισι χρόνια, σε ιδιώτες προκηρύσσει ο ΟΑΣΑ.

Σύμφωνα με το κείμενο που τέθηκε σε διαβούλευση, η «παροχή υπηρεσιών επιβατικών μεταφορών με αστικά λεωφορεία στην ανατολική και δυτική Αττική για 60 μήνες με δικαίωμα παράτασης έως 30 μήνες», που αφορά 25 λεωφορειακές γραμμές στην ανατολική Αττική και 38 γραμμές στη δυτική Αττική, έχει συνολικό προϋπολογισμό 312.000.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ., επί υπουργίας Κώστα Αχ. Καραμανλή, είχε προχωρήσει στην απευθείας ανάθεση αυτού του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ, με αφορμή την πανδημία και τις ανάγκες για αυξημένα δρομολόγια, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, ωστόσο μετά και τον πρόσφατο εκλογικό θρίαμβο ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση μιας πολιτικής που υπήρχε στα σχέδια εδώ και… δεκαετίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η προβλεπόμενη αμοιβή ανά οχημα το χιλιόμετρο θα ανέλθει σε 2,13 ευρώ, θα είναι δηλαδή σημαντικά αυξημένη σε σχέση με το 1,41 ευρώ ανά χιλιόμετρο που είχε οριστεί για τα ΚΤΕΛ.

Ο ανάδοχος -ή οι ανάδοχοι- θα πρέπει να χρησιμοποιεί ντιζελοκίνητα λεωφορεία κατηγορίας EURO VI, νέα ή μεταχειρισμένα, με ηλικία έως και πέντε έτη κατά την έναρξη της σύμβασης, ενώ η ηλικία τους δεν πρέπει να ξεπερνά τα 10 έτη σε κανένα χρονικό σημείο της σύμβασης. Μέχρι το τέλος του πρώτου έτους της σύμβασης θα πρέπει να βρίσκονται σε λειτουργία και δύο αμαξοστάσια, ένα στην ανατολική και ένα στη δυτική Αττική.


 
Top