Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα: στο γ’ τρίμηνο ανήλθαν στα 92,5 εκατομμύρια δολάρια έναντι 51,9 εκ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Το 9μηνο ο τζίρος είναι 236,6 εκατ. έναντι 145,9 εκατ. το 2021.
Τα κέρδη: στο γ΄ τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα 55,4 εκατ. έναντι 3,3 εκατ. το γ΄ τρίμηνο του 2020. Στο 9μηνο είναι στα 109,1 εκατ. έναντι ζημιών 20,5 εκατ. το 9μηνο του 2020.
Το EBITDA: Στα 72,4 εκατ. στο γ΄ τρίμηνο και 161,9 εκατ. το 9μηνο του 2021 από 37,5 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020.
Ο πρόεδρος της εταιρείας , δρ Λουκάς Μπαρμπαρής δήλωσε ικανοποιημένος για την αύξηση της κερδοφορίας αλλά και της ρευστότητας, τονίζοντας ιδιαίτερα την πολιτική ανανέωσης του στόλου.
Η εταιρεία έχει πουλήσει από τις αρχές του χρόνου επτά φορτηγά πλοία, έχει αγοράσει τέσσερα second hand πιο σύγχρονης τεχνολογίας ενώ έβαλε οκτώ παραγγελίες για ναυπηγήσεις φορτηγών πλοίων σε ιαπωνικές γιάρδες με σύντομο χρόνο παραλαβής, από το β΄ τρίμηνο του 2022 έως και το α’ τρίμηνο του 2024.
Είναι αξιοσημείωτο ότι τα νεότευκτα πλοία που παρήγγειλε η Safe Bulkers θα κατασκευαστούν βάσει των πιο σύγχρονων προδιαγραφών που υπάρχουν σήμερα στη παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Ειδικότερα καλύπτουν τις προϋποθέσεις που φορούν στη μειωμένη εκπομπή κατά 30% των αερίων του θερμοκηπίου GHG -EEDI Phase 3 σε σύγκριση με το 2008 και τις προϋποθέσεις NOx-Tier III για λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου.
Στο πλαίσιο αυτής της αναπτυξιακής πορείας η εταιρεία έχει κάνει ήδη σημαντικές προ-πληρωμές δανείων της ταξεως των 100 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2021, συνεχίζοντας τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης, ενισχύοντας τον ισολογισμό της.