Η περίοδος που διανύουμε είναι ιδανική για πωλήσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αγοράστηκαν σε πολύ χαμηλότερες τιμές και οι Έλληνες εφοπλιστές θεωρούνται κορυφαίοι στο asset play.
Σύμφωνα με την Intermodal, ο όμιλος Τσάκου πούλησε το feeder Irenes Respect, χωρητικότητας 2,824 teu και κατασκευής 2006, στην γαλλική CMA GCM έναντι 44 εκατ. δολαρίων. Στο εβδομαδιαίο της report η Golden Destiny αναφέρει ότι το πλοίο πουλήθηκε στην τιμή των 43 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για σχεδόν πενταπλάσια τιμή από αυτή που πλήρωσε η ελληνική εταιρεία για να αγοράσει το συγκεκριμένο containership το 2016 από την Reederei Thomas Schulte.
Το πλοίο, που ονομάζονταν Patricia Schulte, πωλούνταν τότε στην τιμή των 8 εκατ. δολαρίων, ενώ σύμφωνα με ναυλομεσιτικές τιμές η Tsakos Shipping & Trading, το απέκτησε έναντι 7,8 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για το δεύτερο επικερδές deal που πραγματοποιεί η ναυτιλιακή το τελευταίο τρίμηνο.
Τον περασμένο Ιούλιο τριπλασίασε τα χρήματα της, όταν πούλησε το feeder containership Sphene, χωρητικότητας 3.398 teu και ναυπήγησης 2007 έναντι του ποσού των 39 εκατ. δολαρίων, με κέρδος 26 εκατ. δολάρια. Το είχε αγοράσει λίγους μήνες πριν, τον περασμένο Φεβρουάριο, έναντι 13 εκατ. δολαρίων.
Το Sphene έχει μετονομαστεί σε BSG Bimini και ανήκει σε γερμανική εταιρεία.
Πέρα από τις αγοραπωλησίες στην second hand ο όμιλος Τσάκου έχει προχωρήσει και σε νέες παραγγελίες containerships.
Ειδικότερα συμφώνησε με τα ναυπηγεία της Hyundai Mipo της Νοτίου Κορέας για τη ναυπήγησης δύο containerships χωρητικότητας 2.800 teu το καθένα έναντι 37,2 εκατ. δολαρίων έκαστο, με προγραμματισμένη παράδοση μέσα στο 2023.