Στα υψηλότερα επίπεδα της δεκαετίας εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις της Πλαίσιο στο πρώτο εξάμηνο του 2021, σε μια περίοδο που τα φυσικά καταστήματα λειτουργούσαν μετ΄ εμποδίων λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Ειδικότερα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 34,1% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020, καθώς διαμορφώθηκαν στα 199,2 εκατ. ευρώ από 148,6 εκατ. ευρώ. Αν συνυπολογιστούν οι επιπτώσεις των επιδοτούμενων πωλήσεων του προγράμματος "Ψηφιακή Μέριμνα", η ποσοστιαία μεταβολή είναι +25,2%.

Η ανοδική πορεία της Πλαίσιο αποτυπώνεται και στην άνοδο κατά 24,2% του EBITDA που διαμορφώθηκε σε στα 6,6 εκατ. ευρώ από 5,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Υψηλά παραμένουν τα επίπεδα ταμειακής και καθαρής ρευστότητα στα 39,2 εκατ. ευρώ και 21,8 εκατ. ευρώ και ίδια κεφάλαια 96 εκατ. ευρώ που υπερβαίνουν τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.




Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος του Πλαισίου, κ. Γεώργιος Γεράρδος, ανέφερε τα εξής: "Οι ενοποιημένες πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2021 (αύξηση 34,1%) αντικατοπτρίζουν εκτός από το συνεχές κτίσιμο εμπιστοσύνης στο brand Πλαίσιο και της αξιοπιστίας μας, την επέκταση της πελατειακής μας βάσης, ιδίως πέρα από τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, και τη συνεπακόλουθη σημαντική αύξηση των μεριδίων αγοράς. Συνεχίζοντας τη στρατηγική του συνεχούς diversification, επεκτείναμε τις εργασίες μας στην κατηγορία των Οικιακών Συσκευών το 2019, πετυχαίνοντας στο τρέχον εξάμηνο σημαντική άνοδο των σχετικών πωλήσεων κατά σχεδόν 150% σε σχέση με το εξάμηνο 2020. Το επίπεδο των πωλήσεων που προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που καταγράψαμε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, οδήγησε στη βελτιωμένη κερδοφορία του Ομίλου που, σε επίπεδο προ φόρων, ήταν περίπου τετραπλάσια σε σχέση με πέρυσι, αλλά και η υψηλότερη κατά τα τελευταία έξι χρόνια".

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Κωνσταντίνο Γεράρδο, τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου είναι μια απόδειξη της δυναμικής που έχει αποκτήσει το Πλαίσιο στην post-Covid οικονομία. 
Ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να δουλεύει από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει. Αυτές οι συγκυρίες καθιστούν τις υποδομές σε logistics, e-commerce και omnichannel περισσότερο κρίσιμες ακόμα και από το μέγεθος του δικτύου. Η επένδυση σε logistics νέας γενιάς, σε e-commerce τεχνολογίες και σε omnichannel εμπειρίες προηγήθηκαν της πανδημίας. Σε αυτό προστίθεται το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και η δυναμική του ανθρώπινου δυναμικού που μπορεί να αξιοποιήσει με ταχύτητα τις ευκαιρίες της νέας οικονομίας, ακόμα και δουλεύοντας εκτός γραφείου.
Οικονομική ανάπτυξη με κοινωνικό αποτύπωμα

Στις πρόσφατες μεγάλης εμβέλειας πυρκαγιές, εν μέσω της συνεχιζόμενης υγειονομικής κρίσης, η ομάδα εθελοντών "Πλάι σου” της εταιρείας παρέδωσε περισσότερα από 35.000 σχολικά είδη στους 3.089 μαθητές που φοιτούν στα σχολεία των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας.

Εδώ και πολλά χρόνια, ο πυλώνας της εκπαίδευσης αποτελεί πεδίο ευαισθητοποίησης για την Πλαίσιο, με πιο πρόσφατες ενέργειες τις εξής:

- Ομάδα αγωνιστικής Ρομποτικής Plaisiobots, βραβευμένη με χρυσό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής
- Στήριξη τηλεκπαίδευσης μέσω χορηγιών τεχνολογικού εξοπλισμού σε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα
- Υποστήριξη φορέων με σημαντική κοινωφελή δραστηριότητα, όπως η ένωση "Μαζί για το παιδί", το Ινστιτούτο Prolepsis, και το Ίδρυμα "Κάνε μια Ευχή
.
 
Top