O Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ένα μοναδικό φαινόμενο όχι μόνο του ποδοσφαίρου αλλά και της εποχής μας.
Σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στα γήπεδα, αλλά ταυτοχρόνως σπάει και τα ρεκόρ επιδραστικότητας στην παγκόσμια κοινωνία των πολιτών.
Χθες Τρίτη, έγραψε ιστορία στο γήπεδο πετυχαίνοντας τρία μεγάλα ρεκόρ. Έγινε ο ποδοσφαιριστής με τα περισσότερα γκολ σε τελική φάση Euro πετυχαίνοντας δυο γκολ. Έτσι έφτασε τα 11 αφήνοντας πίσω του τον μέγιστο Μισέλ Πλατινί που είχε 9.

Παράλληλα, είναι ο μόνος που έχει λάβει μέρος σε πέντε Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και ο πρώτος που έφτασε τις 39 συμμετοχές με την εθνική του ομάδα σε Euro και Μουντιάλ αθροιστικά, ξεπερνώντας τις 38 του Γερμανού Μπάστιαν Σβαϊνστάιγκερ. Φυσικά έχει και πολλά ακόμη ποδοσφαιρικά ρεκόρ συμπεριλαμβανομένου και αυτού των περισσότερων γκολ στην καριέρα του, που πήρε από τον «μάγο» Πελέ.

Η παγκόσμια επιρροή και τα 300 εκατ. στο Instagram

Αυτά στο γήπεδο. Αλλά το CR7 είναι ταυτόχρονα και ο αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος των social media, ο απόλυτος infuencer της εποχής μας.
Ο Πορτογάλος διεθνής ποδοσφαιριστής έχει παγκοσμίως τους περισσότερους ακολούθους στο Instagram, όπου με 298.859.815 followers, υπολείπεται μόνον από το ίδιο το μέσο κοινωνικής δικτύωσης (390.752.447 followers).


Είναι προφανές λοιπόν ότι επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους είτε άμεσα είτε έμμεσα. Και αυτό αποδείχθηκε περίτρανα, το μεσημέρι της Δευτέρας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πριν τον αγώνα της Πορτογαλίας με την Ουγγαρία για το Euro 2020.

Όταν ο CR7 κάθισε στη θέση του και πήρε δυο μπουκάλια του χορηγού της διοργάνωσης Coca-Cola που βρίσκονταν μπροστά του, τα εξαφάνισε από το κάδρο, συνιστώντας σε όλους να πίνουν μόνο νερό.
Η ενέργειά του έγινε το απόλυτο viral και έκανε τον γύρω του κόσμου. Την ίδια στιγμή, η διάσημη εταιρεία αναψυκτικών κατάλαβε πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η δύναμη του Πορτογάλου σούπερ σταρ, ο οποίος θεωρείται -δικαίως όπως φάνηκε- ο πιο διαδραστικός influencer του πλανήτη.


Στα 4 δισ. η ζημιά της Coca Cola

Ο Ρονάλντο έκανε την κίνηση μισή ώρα αφότου είχαν ανοίξει τα χρηματιστήρια στην ευρωπαϊκή αγορά. Από εκείνη τη στιγμή λοιπόν, η μετοχή της Coca Cola έπεσε (σ.σ.: σύμφωνα με την ισπανική “Marca”) από τα 56,1 δολάρια ανά μετοχή, έπεσε στα 55,22. Μια σημαντική πτώση της τάξης του 1,6% που σε οικονομικούς όρους μεταφράζεται στην απώλεια τεσσάρων δισ. δολαρίων, καθώς η αξία της εταιρείας έπεσε από τα 242 δισ. δολάρια, στα 238 δισ.!

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κριστιάνο Ρονάλντο κάνει έμμεση αρνητική διαφήμιση στη συγκεκριμένη εταιρεία. Τον περασμένο Γενάρη στο Ντουμπάι, όπου είχε βραβευτεί ως κορυφαίος στα “Global Soccer Awards”, όταν ρωτήθηκε για το ποδοσφαιρικό μέλλον του πρωτότοκού του, Cristiano Junior, είχε πει: «Θα δούμε εάν ο γιος μου θα γίνει μεγάλος ποδοσφαιριστής. Μερικές φορές πίνει Coca-Cola και τρώει πατατάκια και αυτό είναι κάτι που με θυμώνει»!

Ένα άλλο παράδειγμα της δύναμης που έχει ο ίδιος: Όταν ανακοινώθηκε η μετεγγραφή του στη Γιουβέντους η μετοχή των Μπιανκονέρι εκτοξεύτηκε σε λίγα λεπτά από τα 0,69 στα 1,57 ευρώ. Πρόκειται για αύξηση του 127%.

Mε πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ και Gazzetta.gr
 
Top