Πρόκειται για τέσσερα pamanax χωρητικότητας 5,470 teu, με μέσο όρο ηλικίας 11 έτη, τα οποία κατά την παράδοση τους θα ναυλωθούν από κορυφαία εταιρεία liner για χρονική περίοδο τριών ετών έκαστο, και με option για επέκταση της διάρκειας για τρία επιπλέον χρόνια.

Κατά την πρώτη τριετία, τα πλοία αναμένεται να αποφέρουν στη ναυτιλιακή συνολικά προσαρμοσμένα EBITDA ύψους 124,4 εκατ. δολαρίων, ενώ αν ο ναυλωτής εξασκήσει την option για επέκταση της χρονικής περιόδου θα αποφέρουν επιπλέον προσαρμοσμένα EBITDA 42,2 εκατ. δολαρίων.

Μετά τη νέα συμφωνία ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται πλέον από 66 πλοία συνολικής χωρητικότητας 344,650 teu. H παράδοση τους είναι προγραμματισμένη για το τρίτο τρίμηνο του 2021, ενώ η χρηματοδότηση της εξαγοράς θα γίνει με μετρητά και δανεισμό.

Με βάση τα υφιστάμενα ναύλα, τα νεοαποκτηθέντα containerships reefer εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν τα προσαρμοσμένα EBITDA κατά περίπου 42,5 εκατ. δολάρια τους πρώτους 12 μήνες. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση κατά περίπου 25,2% για το 12μηνο που έληξε στις 31 Μαίου 2021.

Ο Γιώργος Γιούκουκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε μεταξύ άλλων: «Διατηρώντας την ισχυρή δυναμική μας στον εντοπισμό και στην εξαγορά νέων πλοίων με πολυετή συμβόλαια ναύλωσης στην hot αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συμφωνία μας για την ένταξη τεσσάρων υψηλών προδιαγραφών πλοίων στον στόλο της GSL. Αυτά τα πλοία αποτελούν εξαιρετικά παραδείγματα της στρατηγικής μας εστίασης στα ψυγεία containerships. Κάθε πλοίο έχει χωρητικότητα για 1.200 ψυγεία containers – διπλάσιο από τον μέσο όρο των πλοίων μεγέθους 5.000-7.000 teu – και διαθέσιμη ηλεκτρική ισχύ για περισσότερα από 2.000 ψυγεία containers».

«Mε την προσθήκη αυτών των τεσσάρων πλοίων στα υφιστάμενα υψηλών προδιαγραφών οικολογικού τύπου reefer χωρητικότητας 6,900 teu που διαθέτουμε, η Global Ship Lease θα ελέγχει πάνω από το 1/4 του παγκόσμιου στόλου high-reefer χωρητικότητας μέχρι 7,000 teu, με δυνατότητα μεταφοράς 1.200 ή και περισσότερων ψυγείων containers«,
επισήμανε ο κ. Γιουρούκος.

Με τις δύο τελευταίες κινήσεις -την εξαγορά των 12 containerships και των νέων τεσσάρων reefer boxships- η ναυτιλιακή πρόσθεσε μέσα σε μία εβδομάδα 103 εκατ. δολάρια αναμενόμενα προσαρμοσμένα EBITDA και 1,97 δολάρια εκτιμώμενα κέρδη ανά μετοχή για τους 12 πρώτους μήνες μετά την παράδοση των πλοίων, αύξηση 61,1% και 126,3% αντίστοιχα σε σχέση με τους 12 μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2021.



 
Top