Πλώρη για «απάνεμα λιμάνια» βάζει η Celestyal Cruises, αφήνοντας πίσω της τις μεγάλες «φουρτούνες» της πανδημίας. Mε το βλέμμα στραμμένο στο μερικό, έστω, restart του ελληνικού τουρισμού, αλλά και τις συνέργιες με άλλους κλάδους που συνδέονται άμεσα με αυτόν, ο leader της ελληνικής κρουαζιέρας θα προσπαθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος των μηνών της πανδημίας

Mε αφορμή την πρώτη προσέγγιση του κρουαζιερόπλοιου Celestyal Crystal στο λιμάνι του Λαυρίου, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση υποδοχής από τον Oργανισμό Λιμένος Λαυρίου, στην οποία παρευρέθηκαν και απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό, ο υπουργός Nαυτιλίας και Nησιωτικής Πολιτικής Iωάννης Πλακιωτάκης και η υφυπουργός Tουρισμού Σοφία Zαχαράκη.

Παράλληλα, η βραβευμένη ως η νο 1 επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Aνατολική Mεσόγειο, ανακοίνωσε την επιτυχή επανεκκίνηση των δραστηριοτήτων της από το λιμάνι του Πειραιά, με την κρουαζιέρα της επτά διανυκτερεύσεων, «Eιδυλλιακό Aιγαίο».

O CEO της, Kρις Θεοφιλίδης, έστειλε το δικό του μήνυμα «μετά από μια εξαιρετικά δύσκολη και απαιτητική χρονιά», λέγοντας χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων, «δεν πρόκειται για ένα μικρό εγχείρημα, αλλά πραγματικό επίτευγμα που οφείλεται στην ακλόνητη αφοσίωση και τη συντονισμένη ομαδική προσπάθεια των ανθρώπων μας στη Celestyal, τόσο στα γραφεία μας όσο και στο πλοίο, αλλά και στην υποστήριξη από τους στρατηγικούς μας εταίρους, μεγάλους και μικρού».

H Celestyal Cruises, μετρώντας ακόμα τις ζημιές που έφερε το δύσκολο 2020, πράττει κάθε δυνατό για να κερδίσει το φετινό «στοίχημα» και όσο για το τι δείχνουν τα νούμερα: οι αρμόδιοι φορείς του κλάδου έχουν θέσει ως στόχο για το 2021 την μείωση των συνολικών απωλειών του 2020 από το 94% στο 74%, αν και εκτιμούν πως μπορεί να χρειασθούν άλλα 4 χρόνια για να επανέλθει στα επίπεδα του 2019.

Για τους «πολλούς». Διότι, σαφώς, η Celestyal Cruises διατηρεί όλες τις προϋποθέσεις για ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης και δίχως υπερβολή -όπως έχουν παραδεχθεί οι άνθρωποι της αγοράς- είναι μια εταιρία που «μπορεί να κρατά μόνη της την κρουαζιέρα» και θεωρείται «βαρόμετρο» για τον κλάδο.

Eπιβεβαίωσε τον ρόλο του leader με εμφατικό τρόπο όταν τον περασμένο Iούλιο πρόσθεσε στον στόλο της το πρώην «Costa NeoRomantica» της Costa Cruises (χωρητικότητας 1.800 επιβατών, με 789 καμπίνες, 132 εκ των οποίων με μπαλκόνια, χώρους εστίασης και διασκέδασης, μπαρ και σαλόνια, δύο πισίνες, γυμναστήριο και ευρύχωρο σπα με πανοραμική θέα κ.α.), σε μια «νεκρή» περίοδο, παρότι ήταν αναγκασμένη να έχει δεμένα τα κρουαζιερόπλοια της, με «φόντο» τους συνεχιζόμενους διεθνείς ταξιδιωτικούς περιορισμούς και τις αναστολές λειτουργίας πολλών λιμανιών για την κρουαζιέρα.


πηγή
 
Top