Χιλιάδες tweets μετά την ανακοίνωση του δημοφιλή ηθοποιού-σκηνοθέτη, με την οποία ζητούσε να μην εμπλέκεται το όνομά του σε περιστατικά που ο ίδιος αγνοεί
Με καυτό καζάνι που βράζει σε πολύ υψηλή θερμοκρασία μοιάζει ο χώρος του ελληνικού θεάματος τις τελευταίες ημέρες, με τη χιονοστιβάδα επώνυμων καταγγελιών για σεξουαλική βία και κακοποίηση στα παρασκήνια, να διαδέχονται η μία την άλλη.

Τις τελευταίες ώρες «πρωταγωνιστής» έχει αναδειχθεί ένας έτσι και αλλιώς πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης), με μεγάλη επιτυχημένη καριέρα και αδιαμφισβήτητη δημοφιλία: ο Πέτρος Φιλιππίδης.


Με μία εκ των προτέρων νομική κίνηση μέσω του δικηγόρου του Θέμη Σοφού, προκειμένου να «μην κατακρεουργηθεί μέσω τηλεοπτικών εκπομπών, ιστοσελίδων ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης», -σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του δικηγόρου του- καθώς «τα τελευταία 24ωρα συζητείται το όνομά μου ως εμπλεκόμενου σε περιστατικά που αγνοώ»
, τελικά ο δημοφιλής ηθοποιός βρέθηκε στο στόχαστρο των social media με το όνομά του να είναι Νο1 trend στο ελληνικό Twitter.
.




















































Στη χθεσινή ανανακοίνωσή του αναφέρει αναλυτικά: «Πληροφορήθηκα από δημοσιογράφους, ότι τα τελευταία 24ωρα συζητείται το όνομά μου ως εμπλεκόμενου σε περιστατικά που αγνοώ. Με την παρούσα καλώ να απέχετε από οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση χρήση, αναπαραγωγή, ή αναφορά του ονόματός μου, της εικόνας μου και της φωνής μου σε σχέση με περιστατικά που είναι δεκτικά προσβολής της προσωπικότητάς μου και της επαγγελματικής διαδρομής μου, πριν αυτά καταγγελθούν σε αρμόδιες αρχές, ώστε να μου δοθεί νόμιμα το δικαίωμα να απαντήσω σε αυτές.

Με λύπη παρατηρώ ότι τα τελευταία 24ωρα στήνονται ιδιότυπες τηλεδίκες. Αρνούμαι να κατακρεουργηθώ σε τηλεοπτικά παράθυρα, όπου ο κάθε ομιλών θα εκφέρει μια άποψη χωρίς να είναι σε θέση να διασταυρώσει προηγουμένως την όποια αναφορά σε αρμόδια αρχή, με αποτέλεσμα τη σπίλωση του ονόματός μου και της προσωπικότητάς μου.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ακολουθείται ένα modus operandi ομαδοποίησης περιπτώσεων με διαφορετικό αντικείμενο, χρόνο και πρόσωπα, με κοινό σημείο αναφοράς τη στοχευμένη απόδοση κατηγορίας. Σέβομαι οποιονδήποτε επιθυμεί να καταγγείλει μια συμπεριφορά, αλλά η Πολιτεία έχει θεσπίσει μια συγκεκριμένη διαδικασία για κάθε καταγγελία, και σίγουρα αυτή δεν είναι μέσω τηλεοπτικών εκπομπών, ιστοσελίδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο εθισμός στην κατάρρευση, που απειλεί να ακυρώσει τα αντανακλαστικά της ελληνικής κοινωνίας, είναι ένα είδος μιθριδατισμού: μπορεί να σε βοηθήσει να επιβιώσεις, όμως την κρίσιμη στιγμή μπορεί να σε προδώσει.

Ξέρετε ποιος είμαι τα τελευταία 35 χρόνια. Ας μην καταδικάσουμε συλλήβδην όλο το θέατρο. Παρακαλώ θερμώς να σεβαστείτε τη σύζυγό μου και το παιδί μας, καθώς με τηλεδικαστήρια δεν αποκαλύπτεται η αλήθεια, αλλά προοικονομείται υπαιτιότητα χωρίς νόμιμο έρεισμα. Για όποιον δεν σεβαστεί αυτήν την ειλικρινή και αυθόρμητη τοποθέτησή μου, επιφυλάσσομαι ρητώς παντός εν γένει νομίμου δικαιώματός μου».




Λίγη ώρα μετά τη δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης του Πέτρου Φιλιππίδη, ακολούθησε η αινιγματική ανάρτηση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου στο instagram, γραμμένη στα αγγλικά: «Είσαι πιο ισχυρή από ό, τι γνωρίζεις και φοβούνται τη μέρα που θα το ανακαλύψεις».




Πάλι μέσω instagram λίγο αργότερα, o Aντώνης Καφετζόπουλος σχολίασε διόλου τυχαία: «Υπάρχει αυτογκόλ από τα αποδυτήρια ή εγώ δεν το είχα ξανακούσει;».
 
Top