ΟΙ  ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΧΡΗΣΤΑΡΑ  ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝΧΩΡΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ.....

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ:

Καλησπέρα σε όλη μου την παρέα θα ήθελα να κάνω μία αναφορά για το συγκεκριμένο πάρκο που πηγαίνω συνέχεια υπάρχουν κάποιοι όροι εκεί πού μέσα από κάτι τσιμεντένια παγκάκια και μέσα στο συγκεκριμένο το πάρκο ότι δεν επιτρέπεται το σκυλάκι χωρίς λουρί το σέβομαι και πάντα το έχω με το λουρί το να μου κάνει παρατήρηση ο κάθε τυχάρπαστος δημάρχου αδελφός ότι το σκυλί μου από την ώρα που θα το βγάλω από το σπίτι πρέπει να το φοράω λουρί γιατί είναι επικίνδυνο να μη δαγκώσει κόσμο αυτό το σκυλάκι η Μόνικα μάλλον πρέπει κάποιος να τους πει το νόμο ότι προτού ξεκινήσουν και μιλάνε και αυτοί ο κάθε τυχαίος που αναλαμβάνει μία θέση να φοράει πρώτα ένα φίμωτρο και μετά να μιλάει πρώτα να σκέφτεται και μετά να λέει ότι του κατέβει στο κεφάλι το ότι έχουνε χύμα της ποντικό φωλιές και όταν αλλάζουν τα φάρμακα τα πετάνε μέσα στην πρασινάδα και πηγαίνουν και τα τρώνε τα σκυλιά τα αδέσποτα και σκυλάκια όπως είναι και το δικό μου και πεθαίνουν αυτά δεν κάθονται να τα λένε. .. τουλάχιστον αν θέλετε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας να την κάνετε όπως πρέπει.

Καλησπέρα σε όλη μου την παρέα θα ήθελα να κάνω μία αναφορά για το συγκεκριμένο πάρκο που πηγαίνω συνέχεια υπάρχουν...

Δημοσιεύτηκε από Δημητρης Κοψαχειλης στις Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2021

 
Top