Πολλά ονόματα έχουν ακουστεί για τα πρόσωπα που προτείνονται να πάρουν τη θέση της Ηλιάνας Παπαγεωργίου στην κριτική επιτροπή του GNTM. Ωστόσο, το όνομα του Γιώργου Καράβα, μοντέλου, είναι το επικρατέστερο μέχρι στιγμής και έχει κάνει ήδη δοκιμαστικό.

Ο ίδιος είχε μιλήσει παλαιότερα στην εκπομπή του Alpha "Happy Day": "Το κομμάτι της μόδας το ξεκίνησα το 2004. Όταν ήμουν στο σόου του Τζόρτζιο Αρμάνι, το νούμερο των 700 ευρώ το έχω προλάβει και σε πολύ μεγαλύτερο αλλά και στα ίδια λεφτά ή και λίγο λιγότερο".

Για τη σύζυγό του Ραφαέλα είχε πει: "Η γνωριμία μας έγινε σ' ένα μαγαζί. Την είδα πήγα της μίλησα... Ήταν κεραυνοβόλος έρωτας. Η Ραφαέλα είναι εξαιρετικό παιδί, εξαιρετική σύζυγος. Είναι ο άνθρωπος που με στηρίζει. Μεγαλώνει τρία παιδιά, όχι δυο, με εμένα το δυσκολότερο. Δεν βάζω τίποτα πάνω από τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Τίποτα και κανέναν".

Το βίντεο από το gossip-tv.gr

 
Top