Καλεσμένος της εκπομπής «After dark» με τον Θέμη Γεωργαντά βρέθηκε το βράδυ της Παρασκευής ο 20χρονος από τη Θεσσαλονίκη που έκανε σλόγκαν το «δεν με θέλουν», ο FY . Ο γνωστός ράπερ, μίλησε για την trap μουσική και απέδειξε ότι όλα τα τραγούδια μπορούν να γίνουν trap. Μάλιστα, ο 20χρονος καλλιτέχνης δεν δίστασε να εξομολογηθεί στον Θέμη Γεωργαντά ότι είναι πολύ ερωτευμένος και πως στο bachelor party του θα ήθελε να χορέψει η Ιωάννα Τούνη.

«Στη συγκεκριμένη περίοδο είμαι πραγματικά πάρα πολύ ερωτευμένος και δεν μπορώ να το κρύψω. Είμαστε μαζί περίπου έναν χρόνο και μένουμε μαζί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο FY.

«Έτσι όπως είναι η ζωή, τουλάχιστον για τη δική μου ηλικία, το fast life δεν σου επιτρέπει τέτοια πράγματα υπό άλλες συνθήκες. Πραγματικά, υπάρχουν τόσοι αντιπερισπασμοί γύρω που είναι δύσκολο, πόσο μάλλον όταν είσαι φρέσκος σε αυτό το πράγμα. Οι κοπέλες θα κάνουν τα πάντα για να έρθουν να βγάλουν μία φωτογραφία μαζί σου», πρόσθεσε ο 20χρονος σταρ υπογραμμίζοντας ότι δεν θα έβγαινε με μία θαυμάστριά του, καθώς όπως είπε «δεν θα είχε καμία γοητεία να ξέρω ότι έχω κερδίσει κάποιον πριν τον κερδίσω με το χαρακτήρα μου».

Ο FY κλήθηκε να μπει στο εξομολογητήριο του Θέμη Γεωργαντά, προκειμένου να απαντήσει με απόλυτη ειλικρίνεια στις ερωτήσεις που θα του έκανε ο παρουσιαστής της εκπομπής.

Πες μου μία ένοχη τηλεοπτική σου απόλαυση. Κάτι που βλέπεις και ντρέπεσαι…

-My Style Rocks. Θα έλεγα GNTM, αλλά το βλέπω πιο σοβαρά.

Πες μου την μεγαλύτερη χαζομάρα που έχεις κάνει…

-Έγινε φέτος το καλοκαίρι όταν οδηγούσα στην Πειραιώς με άλλα 5 αυτοκίνητα πίσω μου και ήθελα να στρίψω αριστερά για κάποιο λόγο, χωρίς να ξέρω οτι είναι μονόδρομος. Όταν το έκανα είδα πολλά αυτοκίνητα να έρχονται κατά πάνω μας.Κόρνες, βρισίδια, είχαμε μπλοκάρει κεντρικό δρόμο της Αθήνας.

Πόσο σημαντικό είναι το σεξ σε μία σχέση από το 1-10...

-Σίγουρα δεν είναι ό,τι πιο σημαντικό σε μία σχέση αλλά παίζει ρόλο, 8 στα 10 θα έλεγα.

Πιο είναι το ακριβότερο πράγμα που έχεις πάρει ποτέ;

-Μία τσάντα 3.500 ευρώ. Και το αστείο είναι το βάζω παπούτσια μέσα. Δεν πήρα τσάντα για παπούτσια, απλά την έκανα στην πορεία γιατί δεν μου χρησίμευε πουθενά.

Ποιο είναι το πιο ακραίο μήνυμα που έχεις λάβει στο social media;

-Ήταν από ένα προφίλ με τρεις θαυμάστριες που ήταν σχεδόν ολόγυμνες και μου έλεγαν οτι την επόμενη φορά που θα έρθεις στην πόλη σε περιμένουμε.

Πήγες στην πόλη αυτή;

-Πήγα, αλλά δεν μπόρεσαν να έρθουν γιατί ήταν ο χώρος ήταν έτσι διαμορφωμένος.

Έχεις βγει ποτέ με θαυμάστριά σου...

-Εχω βγει στο παρελθόν με 2-3 θαυμάστριες . Ήθελα να συναντηθούμε και να γνωριστούμε

Τι μπορεί να κάνει μία κοπέλα για να σε ξενερώσει..

-Να προσποιείται, να καταλάβω ότι λέει ψέμματα, να παριστάνει κάτι που δεν είναι, να το παίξει για να με εντυπωσιάσει.

Ποια διάσημη θα ήθελες να χορέψει στο bachelor party σου;

-Την Ιωάννα Τούνη θα ήθελα.

Έχεις στην διάθεσή σου, όλη την showbiz. Φτιάξει την τέλεια γυναίκα. Πρόσωπο, στήθος, οπίσθια.

-Ωραίος στήθος έχει η Αλέξανδρα Παναγιώταρου. Από οπίσθια η Κιμ Καρντάσιαν. Πρόσωπο η Δήμητρα Καραμπάση.

 
Top