1) Ζευγάρι που μέσα στο σπίτι όλη μέρα πέφτει ο ένας πάνω στην άλλον και λες πως όταν βγαίνουν για περπάτημα ή άσκηση να διατηρούν μια απόσταση 1,5 μέτρων μεταξύ τους. Είσαι σοβαρός; Το λες δηλαδή αυτό στη γυναίκα μου που όλη νύχτα κοιμάται κολλημένη πάνω μου σαν στρείδι και καταφέρνεις όταν βγαίνουμε μαζί έξω για περπάτημα να το παίζει «δεν σε είδα, δεν σε ξέρω». Τότε εγώ τα παίρνω, ξυπνάει μέσα μου ο Νεάντερνταλ και μου ‘ρχεται να την πιάσω από τα μαλλιά και να την σύρω πίσω στη σπηλιά μου, εκεί που ισχύουν οι μηδενικές αποστάσεις.

2) Απαγορεύεις την υποβρύχια αλιεία, κοινώς το ψαροντούφεκο . Μα τι κάνεις; Το ψαροντούφεκο είναι ο ορισμός της απομόνωσης. Είναι το «δεν θέλω να βλέπω κανέναν παρά μόνο χταπόδια, ψάρια και στρείδια». Είναι το «βαρέθηκα την ανθρώπινη μαλακία και θα στραφώ στα μαλάκια». Εκτός και αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω πως π.χ του κορονοβάιρους του αρέσουν τα μακροβούτια. Εκεί πάω πάσο.

3) Απαγορεύεις το κολύμπι. Εντάξει τον τελείωσες τον έλληνα. Είχαμε μια προοπτική, ένα πλάνο, ένα χρονοδιάγραμμα : Χ στο μισό Μάρτιο, Χ στον Απρίλιο, Χ στο Μάιο αλλά τον Ιούνιο του δίνουμε και καταλαβαίνει: ξαμολιόμαστε στις παραλίες και πλατσανάμε όλη μέρα. Πάντως στο λέω και βάλτο καλά στο μυαλό σου άμα του στερήσεις του έλληνα την πλαζ, την ομπρέλα και την ξαπλώστρα δεν ξαναγίνεσαι κυβέρνηση ούτε με πραξικόπημα. Τώρα αν το κάνεις για λόγους αισθητικής έτσι που θα είμαστε δηλαδή μετά από 3 μήνες αδράνειας, αγυμνασιάς και φαγητού, σού το λέω πως εμάς δεν μας πειράζει αφού θα είμαστε όλοι έτσι. Μεταβάλουμε λίγο το αισθητικό πρότυπο (από Κυριάκος το πάμε Πάγκαλος) και είμαστε τζετ.

4) Εντάξει, προέβλεψες με σοφία τις απαραίτητες αιτίες εξόδου από το σπίτι αλλά ξέχασες μια βασική: το βασικό ένστικτο, την καψούρα, την «θα πεθάνω αν δεν σε δω». Εντάξει το καταλαβαίνω δεν το έχεις νιώσει ποτέ. Φαίνεται αυτό. Αλλά υπάρχει κόσμος αυτή τη στιγμή που λιώνει, δεν αντέχει και σκέφτεται να το τολμήσει το απαγορευμένο. Εκτός και αν έχεις σκεφτεί να μπεις νταβατζής και να παίρνεις μερίδιο 150 ευρώ τη συνεύρεση. Αν είναι έτσι πάω πάσο.

5) Ένα από τα μέτρα λέει πως όταν κάποιος είναι έξω και του γίνει έλεγχος πρέπει να επιδείξει την αστυνομική του ταυτότητα. Έκανες ουπς κύριε υπεύθυνε πως τάχα ξέχασες πως τα παιδιά κάτω από 13 ετών αλλά και πολλά σε μεγαλύτερη ηλικία δεν έχουν αστυνομική ταυτότητα. Just brilliant !! Βρήκες ένα πανέξυπνο τρόπο να τα έχεις μαντρισμένα. Θα μου πεις βέβαια πως έχουν την επιλογή να βγουν βόλτα με έναν γονέα. Το πρότεινα αυτό σε μερικούς μαθητές μου που έχουν να βγουν από το σπίτι 3 βδομάδες και μου είπαν πως αυτό δεν είναι επιλογή, είναι τιμωρία. Μιας και ο λόγος που θα έβγαιναν έξω θα ήταν ένας: να αποφύγουν για λίγο τους γονείς τους. Παρόλα αυτά κάποια παιδιά κάνουν την ανάγκη φιλότιμο και βγαίνουν με τον ένα γονέα και έτσι παρατηρείται πολύ συχνά το εξής θέαμα στους δρόμους: Ένας γονέας, συνήθως ο πατέρας, να κάνει τζόγκιγκ με πολιτικά ρούχα (μιας και ποτέ του δεν είχε αγοράσει φόρμα και τα μαγαζιά αθλητικών ειδών έκλεισαν ξαφνικά) και να τα δίνει όλα στο τρέξιμο(του στυλ "ασκούμαι τώρα εγώ") και κοντά του ένα παιδί που φοράει φόρμα αλλά που σέρνεται με μούτρα μέχρι το πεζοδρόμιο. Πάρτα σκατο-ιέ. Η ελληνική πυρηνική οικογένεια έχει ανοσία σε σένα. Και μεταξύ μας στα πάντα. 
Δημήτρης Τσιριγώτης
 
Top