Στο λέω, είναι δύσκολο να βουτήξεις στα βαθιά με μένα και εσύ επιμένεις να θες να το ρισκάρεις…


Επειδή δεν θέλω να αναλώνεσαι, ούτε να χάνεις το χρόνο σου. Θέλω να το ζούμε στον απόλυτο βαθμό του. Να είναι αλλιώς το δικό μας πάρε δώσε, η κάθε μέρα να μοιάζει διαφορετική και να έχουμε λόγο να ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλο.

Τέτοιοι έρωτες δεν υπάρχουν. Και εάν υπάρχουν, η «φούσκα» τους σκάει αρκετά νωρίς γιατί δεν αντέχουν να αγαπάνε και να αγαπιούνται πολύ. Προτιμάνε τα απλά, τα συνηθισμένα. Αυτά που δίνουν υποσχέσεις και χάνονται με τη δύση του ήλιου. Αυτούς τους έρωτες τους έχεις γνωρίσει κι εσύ κι εγώ και όλοι μας. Υπόσχονται πολλά σε λόγια και φαίνονται πολύ λίγοι στις πράξεις. Να μου λείπουν!

Μπορείς να αγαπήσεις και να ζήσεις με όλο σου το είναι ή σου βάζω δύσκολα; Εάν ισχύει το δεύτερο, προτείνω να το βάλεις στα πόδια τώρα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Εάν ισχύει το πρώτο, σου υπόσχομαι ότι μαζί θα γράψουμε τις πιο όμορφες περιπέτειες και εμπειρίες που θα επιβιώσουν για να συζητιούνται για πάντα στο πέρασμα του χρόνου!

Δεν είμαι όπως όλα τα υπόλοιπα που έχεις συνηθίσει. Θα θέλω να σου κάνω τη ζωή και εύκολη και δύσκολη μαζί.. Αντέχεις;

Είμαι και απλή και περίπλοκη την ίδια στιγμή. Απόλυτα αυθεντική, δοτική και αληθινή στους ανθρώπους που μου δίνουν αφορμή να έχω ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου.

Είμαι γυναίκα και καμιά φορά άλλα λέω και άλλα θέλω να καταλαβαίνεις….

Οι γυναίκες όπως ξέρεις, λέμε όχι και εννοούμαι ναι, λέμε μπορεί και εννοούμε άστο! Είμαστε όντως δύσκολες προσωπικότητες και όποιος θελήσει να μας καταλάβει υπάρχει περίπτωση να χάσει το μυαλό του στην προσπάθεια.


Σας βάζουμε δύσκολα, σας ανεβάζουμε και σας ρίχνουμε, αλλά με εμάς ο κόσμος σας είναι καλύτερος… Παραδέξου το.

Δεν μας είναι δύσκολο να δείξουμε ευάλωτες, να δοθούμε σωματικά και ψυχολογικά, να παραδοθούμε με όλο μας το είναι, φτάνει ο άλλος να μας αποδείξει πως το αξίζει.

Τις γυναίκες πρέπει να τις αγαπάς. Και να τους το δείχνεις. Με τις πράξεις σου. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είσαι συνέχεια σε εγρήγορση αλλά όταν δείχνεις σε μια γυναίκα πως την αγαπάς και όταν την αφήνεις ικανοποιημένη από κάθε άποψη, δεν πρόκειται να την χάσεις ποτέ. Μπορεί να γίνει μέχρι και.. χαλί για εσένα.

Οι γυναίκες θέλουμε αγάπη. Θέλουμε κομπλιμέντα. Θέλουμε σημασία. Σε καμία περίπτωση δεν θα σου βγει σε καλό εάν αντιμετωπίσεις την οποιαδήποτε γυναίκα ως δεδομένο. Γιατί δεν ζούμε στην εποχή που θα το δεχτεί, θα πνίξει τον πόνο της και καρτερικά θα σε περιμένει στο σπίτι. Θα στο ανταποδώσει, θα σε εκδικηθεί και καθόλου δεν θα σε αφήσει ευχαριστημένο το αποτέλεσμα.

Θέλω να με προσέχεις, να με νοιάζεσαι και να σκέφτεσαι πριν από μένα τι θέλω τη συγκεκριμένη στιγμή. Να είσαι μέσα στο μυαλό μου.

Θέλω να ζηλεύεις στα λογικά βέβαια πλαίσια και να μου το δείχνεις. Θέλω να απαιτείς πράγματα από εμένα.

Να μου κάνεις ευχάριστες εκπλήξεις. Να είσαι εσύ ο άντρας του δικού μου εαυτού.

Να με θυμώνεις και αμέσως να βρίσκεις τον τρόπο να με κάνεις να σκάω από τα γέλια.

Να θες να μου αλλάξεις ολόκληρη τη ζωή μου. Να με κοιτάς, να με θαυμάζεις και να είσαι περήφανος για εμένα.

Δεν ξέρω εάν μπορείς.. .Στο είπα θα είναι δύσκολο… Επιμένεις όμως.

Εάν καταφέρεις όλα αυτά και άλλα τόσα, σου υπόσχομαι ότι θα μείνω για πάντα δίπλα σου, να σε αγαπάω, να σε νοιάζομαι, να σε φροντίζω, να σε εκπλήσσω και να σου βγάζω τον καλύτερο σου εαυτό. Είναι σημαντικό για εμένα, μαζί, να μπορούμε να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι…

Άραγε να μπορείς..; Δεν σου ζήτησα στιγμή να μπεις σε αυτή τη διαδικασία…

Πηγή
 
Top