Μπορείς να γίνεις αυτό το διαφορετικό που θέλω; Μπορείς να κάνεις την ανατροπή σε αυτό τον τόσο προβλέψιμο κόσμο; Μπορείς να γεμίσεις τις στιγμές μας με ουσία; Μπορείς να μην είσαι σαν όλους τους άλλους; Μπορείς να μην είσαι μία αντιγραφή;
Εγώ σε θέλω πρωτότυπο! Και δεν με νοιάζουν τα ελαττώματά σου. Όλοι έχουμε. Αλλά σε θέλω διαφορετικό, αυθεντικό και μοναδικό. Μπορείς να μου αποδείξεις πως αξίζει να προσπαθήσουμε αυτό το “μαζί” και πως δεν θα πέσει στο κενό η προσπάθειά μας γιατί θα είναι κάτι συνηθισμένο; Μπορείς;
Μπορείς να κάνεις τον έρωτά μου να είναι αληθινός; Μπορείς να μην χαθείς σαν τις μέρες που περνάνε και δεν μπορούμε να τις φέρουμε πίσω; Μπορείς να ξεφύγεις από τα κλισέ και να χαράξεις την δική σου πορεία; Να μην χρησιμοποιείς εκφράσεις άλλων, να μην κάνεις δικά σου τα λόγια τους. Να μην πατάς στα βήματά τους για να αισθάνεσαι ασφαλής. Να μην σε πατρονάρουν. Να μην σε ελέγχουν. Να μην μπορούν τα λόγια τους να σε πειράξουν, να σε αλλάξουν και να σε κάνουν να συμπεριφέρεσαι όπως εκείνοι θέλουν και όχι όπως εσύ θέλεις! Θέλω να είσαι εσύ!
Μπορείς απλά να πάμε μαζί μια βόλτα τα ξημερώματα και να μιλάμε; Να μιλάμε! Καταλαβαίνεις; Να μάθουμε ο ένας τον άλλον. Να προσπαθήσουμε να αγγίξουμε απαλά και ήρεμα ο ένας τον εσωτερικό κόσμο του άλλου. Και όλα αυτά μέσα από μία βόλτα τα ξημερώματα και προτού ο ήλιος εμφανιστεί εσύ να μου έχεις χαρίσει την αλήθεια σου και τα συναισθήματά σου!
Μπορείς να μου χαρίσεις την μαγεία της ζωής μέσα από στιγμές που θα ζήσω μαζί σου ; Μπορείς να γίνεις αυτό που ψάχνω ; Αυτό το κάτι μοναδικά ερωτεύσιμο και αναπόφευκτο!


Γράφει η Γεώρα


 
Top