Μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό! 
Η ομοιότητά της Ανδρομάχης Μαρκοπούλου με την Πάολα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή. Στην πραγματικότητα μάλιστα έχει περισσότερες ομοιότητες με τη διάσημη τραγουδίστρια από αυτές που προδίδουν οι φωτογραφίες.
Η Ανδρομάχη Μαρκοπούλου τραγουδά σε μεγάλο νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης, από όπου και κατάγεται, ενώ είναι μητέρα μίας κορούλας 15 μηνών, την οποία μεγαλώνει μόνη της, καθώς, μόλις έμεινε έγκυος, χώρισε και αποφάσισε να κρατήσει το μωρό.
«Μοιάζουμε. Δεν τη μιμούμαι!» λέει στην Εspresso. «Μου το λένε συνέχεια ότι μοιάζω με την Πάολα. Μου το έλεγαν από μικρή! Τραγουδάω 10 χρόνια και από τότε που ξεκίνησα, υπήρχε ομοιότητα. Μάλιστα κάποια στιγμή κάναμε μαζί συναυλίες και, όταν με είδε η Πάολα, με κοίταξε έκπληκτη! Τα μαλλιά μας ήταν ολόιδια τότε. Ήμουν και πιο λεπτή, γιατί δεν είχα γεννήσει, και είχαμε τον ίδιο σωματότυπο. Μοιάζαμε και στο πρόσωπο» συνεχίζει η σωσίας της τραγουδίστριας, διευκρινίζοντας ότι το γεγονός της ομοιότητας δεν ενόχλησε ποτέ τη συνάδελφό της. «Δεν έχει τέτοια κόμπλεξ η Πάολα! Δεν μου είπε ποτέ το παραμικρό, όπως, για παράδειγμα, γιατί το μαλλί μου είναι ίδιο με το δικό της».

Η Ανδρομάχη έχει να διηγηθεί και πολλές απολαυστικές ιστορίες ανθρώπων που βλέποντάς την πίστεψαν ότι έχουν μπροστά τους την Πάολα. «Με κυνηγούσαν στον δρόμο κάτι παιδιά και μου φώναζαν “Πάολα”! Φορούσα τα γυαλιά ηλίου. Σταμάτησα, ήρθαν κοντά και έβγαλα τα γυαλιά για να καταλάβουν ότι δεν είμαι εκείνη, αλλά και πάλι δεν το κατάλαβαν» τονίζει στην εφημερίδα.
Ωστόσο, όπως αναφέρει η Ανδρομάχη, υπάρχουν διαφορές -τουλάχιστον επαγγελματικά- ανάμεσα σε εκείνη και τη δημοφιλή λαϊκή αοιδό: «Κινησιολογικά, πάνω στην πίστα, δεν μοιάζουμε καθόλου. Ούτε τραγουδιστικά. Εγώ τραγουδάω ελαφρολαϊκά, πιο μοντέρνα. Η Πάολα είναι μία καθαρά λαϊκή τραγουδίστρια» τονίζει.
550568_d814d5ba43-ba6bf12dc6229818
Πηγή: espresso, enikos.gr
 
Top