Τρία αποτυπώματα από γιγαντιαία πέλματα εκτοξεύουν μία πολύ ξεχωριστή και ιδιαίτερη θεωρία, η οποία εάν ισχύει, τότε, πραγματικά οι αρχαίοι πολιτισμοί ήταν πολύ μπροστά!!!
Ο ναός του Ain Dara είναι ένα μικρό χωριό που βρίσκεται στα βορειοδυτικά του Χαλεπίου, στην Συρία. Είναι γνωστό για αρκετές αξιόλογες κατασκευές, μεταξύ των οποίων και ο ναός που βρίσκεται δυτικά του χωριού και ανακαλύφθηκε τυχαία το 1955, όταν βρέθηκε ένα κολοσσιαίο βασιλικό λιοντάρι.
Ως αποτέλεσμα του ευρήματος, πραγματοποιήθηκαν ανασκαφές τα επόμενα χρόνια αποκαλύπτοντας συναρπαστικά κομμάτια άγνωστης Ιστορίας poy χρονολογείται κάπου μεταξύ του 1300 και 740 π.Χ. Ωστόσο η προϊστορία της ευρύτερης περιοχής υπολογίζεται γύρω στο 7.000 π.Χ., τουλάχιστον.
Οι αρχαιολόγοι δεν είναι ακόμα βέβαιοι ως προς το σε ποια θεότητα είναι αφιερωμένος αυτός ο ναός. Αν και υπάρχει πλήθος γλυπτών και ανάγλυφων που κοσμούν τους τοίχους και τον ευρύτερο χώρο δεν μπορούν να βοηθήσουν τους μελετητές να αποφασίσουν.
Εκείνο, όμως που κεντρίζει το βλέμμα και το ενδιαφέρον, τόσο των εμπειρογνωμόνων όσο και των τουριστών, είναι το γιγαντιαίο αποτύπωμα ενός ζευγαριού πελμάτων στο πέτρινο πάτωμα. Βρίσκονται στην είσοδο του ναού και μετράνε περίπου ένα μέτρο σε μήκος.
Το μυστήριο βαθαίνει ακόμα περισσότερο όταν τα έκπληκτα μάτια όλων συναντούν και ένα άλλο τρίτο γιγαντιαίο αποτύπωμα όχι πολύ μακριά από τα δύο πρώτα. Αν τα δει κάποιος από ψηλά, είναι σαν να του λένε ποιον δρόμο πρέπει να ακολουθήσει…
Λέγεται ότι υπάρχουν στοιχεία ότι κάποτε Γίγαντες που γύριζαν την Γη σε όλο τον κόσμο. Είναι γεγονός, πάντως, ότι η μυθολογία της γύρω περιοχής υποδεικνύει μια εποχή όπου γίγαντες, ημίθεοι και θεοί περιπλανήθηκαν στη γη αφήνοντας πίσω τους το σημάδι τους. Αυτό που πολλοί θεωρούν ότι είναι μύθος, για πολλούς ερευνητές και συγγραφείς είναι μία πραγματικότητα. Ίσως, μάλιστα, αυτά τα τεράστια όντα να είχαν παρερμηνευτεί κάποτε ως θεοί.
Γιατί, όμως, τρία πέλματα και όχι τέσσερα; Τι είναι αυτά τα αποτυπώματα; Υπήρχαν ανάλογου ύψους αγάλματα τοποθετημένα επάνω τους; Αντιπροσωπεύουν κάποιους αρχαίους θεούς; Τοποθετήθηκαν εκεί για αισθητικούς λόγους; Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα.
Μήπως αποτελούν την απόδειξη για κάτι πολύ πιο συγκλονιστικό;
Tο «Σημάδι των Θεών» από Άλλες Διαστάσεις
Υπάρχουν αρκετές και εντελώς διαφορετικές εξηγήσεις μεταξύ τους για το τι μπορεί να σημαίνουν αυτά τα αποτυπώματα.
Μερικές είναι ότι αποτελούν δείγματα ύπαρξης αρχαίων γιγάντων, πως αποτελούν την υπενθύμιση μιας μακρινής εποχής που οι θεοί περπατούσαν στη Γη. Ερμηνεύτηκαν, επίσης, ως σημάδια κατεύθυνσης που οδηγούν στον ναό ή σε κάποιο άλλο σημείο. Είπαν ότι έχουν να κάνουν με αρχαίους εξωγήινους. Και πολλά άλλα.
Ωστόσο μία θεωρία που ξεχωρίσαμε έχει να κάνει με το ότι τα αποτυπώματα αποτελούν τα «ίχνη των θεών» από την δική τους, στην δική μας διάσταση. Δηλαδή, ότι αποτελούν τα ίχνη μίας άλλης διάστασης θεών που αν προβάλλονταν στον κόσμο μας θα βλέπαμε μόνο ένα ελάχιστο ίχνος της ύπαρξής τους: τα πέλματα!
Σκεφτείτε: Αν ζούσαμε σε έναν δισδιάστατο κόσμο, όπως για παράδειγμα σε μία τεράστια σελίδα χαρτί, με μήκος και πλάτος χωρίς ύψος, τότε, εάν ένα τρισδιάστατο ον πατούσε επάνω στον δισδιάστατο κόσμο μας, θα άφηνε ένα και μόνο αποτύπωμα: το πέλμα του !!!
Εκπληκτική θεωρία, αν πράγματι οι άνθρωποι εκείνης της εποχής είχαν αντίληψη του κόσμου των πολλών διαστάσεων όπως την αντιλαμβανόμαστε και εμείς σήμερα !!!
Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του ναού του Ain Dara είναι η ομοιότητά του με τη βιβλική περιγραφή του ναού του Σολομώντα στην Ιερουσαλήμ.
Εδώ, πρέπει να αναφερθεί ότι παράλληλα υπάρχουν και άλλοι ναοί σε αυτήν την περιοχή που είναι συγκρίσιμοι με το ναό του Ain Dara και του ναού του Σολωμόντα. Αυτοί οι ναοί είναι οι Ebla, Emar, και Munbaqa. Χωρίς να είναι εύκολο να προσδιοριστεί ποιος προηγήθηκε και ποιος επηρεάστηκε αρχιτεκτονικά από ποιόν.
Όπως και να έχει, τα τρία ανάγλυφα πέλματα του ναού Ain Dara, εξακολουθούν να αποτελούν ένα μυστήριο που, ίσως, δεν λυθεί ποτέ.
diadrastika