Μπορεί το όριο για την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας να έχει γίνει αρκετά αυστηρό, στα 90 g/km πλέον, ωστόσο
υπάρχουν
μοντέλα στην ελληνική αγορά που αποφεύγουν το χαράτσι.
Εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν ίδια για το 2017 (αναμένονται οι ανακοινώσεις τις επόμενες ημέρες), υπάρχουν μοντέλα στην Ελληνική αγορά που, λόγω χαμηλών ρύπων C02 δεν πληρώνουν. Θυμίζουμε οτι τα αυτοκίνητα που ταξινομούνται από την 1/11/2010 και μετά, το κόστος των τελών κυκλοφορίας δεν εξαρτάται από τον κυβισμό, αλλά από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (τα γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Με βάση τις τελευταίες αλλαγές στις οποίες προέβη η κυβέρνηση, τα μοντέλα που εκπέμπουν έως 90 g/km πληρώνουν μηδενικά τέλη.
Σε αυτή την κατηγορία δεν ανήκουν μόνο ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα, όπως θα περίμεναν οι περισσότεροι. Όπως θα δείτε παρακάτω, στην ελληνική αγορά υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα, από όλες σχεδόν τις κατηγορίες, που παίρνουν…ελευθέρας από το υπουργείο Οικονομικών και δεν πληρώνουν (κάνοντας ΚΛΙΚ πάνω στο κάθε μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε διάφορες πληροφορίες που σχετίζονται με αυτό).
Σημειώστε πως στο παρακάτω αφιέρωμα δεν συμπεριλαμβάνονται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία φυσικά έχουν και ιδιαίτερα υψηλό κόστος Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 90 g/km
Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 89 g/km
Αudi A3 e-tron 1,4 TFSI 35 g/km
BMW i3 REX 13 g/km
BMW i8 49 g/km
BMW 116d EfficientDynamics 89 g/km
BMW 225xe Active Tourer 46 g/km
BMW 330e 44g/km
BMW 740Le 48 g/km
BMW X5 40e 77g/km
Citroen C1 1,0 VTi 68 S/S 88 g/km
Citroen C3 1,6 BlueHDI 75 PS S&S 83 g/km
Citroen C4 1,6 BlueHDI 100 S/S 86 g/km
Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 SST 87 g/km
DS 3 1.6 BlueHDi 87 g/km
DS 5 2,0 HYBRID4 90 g/km
Dacia Sandero 1.5dCi 90g/km
Fiat 500 1,3 MTJ 89 g/km
Fiat 500 0,9 TwinAir
Fiat Panda 0.9 TwinAir Natural Power 86 g/km
Fiat Punto 1,3 MTJ 95ps 89 gr/km
Ford Fiesta 1.5 diesel ECOnetic 87 g/km
Ford Focus 1,5 ECOnetic 125 PS 89 g/km
Hyundai i30 1.6 diesel 89g/km
Lexus CT 200h 82 g/km
Mercedes C 350e 48-54 g/km
Mercedes E 350e 49 g/km
Mercedes GLE- 500e 4MATIC 80 g/km
Mercedes S500e Long 65 g/km
MINI One D 89 g/km
Nissan Micra 1.5 diesel 85g/km
Opel Corsa 1,3 CDTi 87 g/km
Opel Astra 1,6 CDTi 110 PS 90 g/km
Peugeοt 108 1,0 VTi 68 PS 88 g/km
Peugeot 2008 1,6 BlueHDI 100 S&S 90 g/km
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 100 PS 79 g/km
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 75 PS 90 g/km
Porsche Cayenne S E-Hybrid 79g/km
Porsche Panamera S E-Hybrid 71g/km
Seat Ibiza 1.4 TDi 88g/km
Renault Clio 1,5 dCi 75 & 90 PS 85 g/km
Renault Clio 1,5 dCi 110 PS 90 g/km
Renault Clio Sport Tourer 1,5 dCi 90 Ps 90 g/km
Skoda Citigo CNG 82 g/km
Toyota Auris 1,4 D-4D 89 g/km
Toyota Auris HSD 79 g/km
Toyota Corolla 1,4 D-4D 89 g/km
Toyota Prius 89 g/km
Toyota Yaris HSD 75 g/km
VW eco up! 82 g/km
VW e-up! 0 g/km
VW Polo 1,4 TDI BlueMotion 82 g/km
VW e-Golf 0 g/km
VW Golf GTE 35 g/km
Volvo V40 D2 82g/km
Volvo V60 D6 Hybrid 48 g/km
Volvo XC60 T8 49g/km
Volvo XC 90 T8 Hybrid 59 g/km
υπάρχουν
μοντέλα στην ελληνική αγορά που αποφεύγουν το χαράτσι.
Εφόσον τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν ίδια για το 2017 (αναμένονται οι ανακοινώσεις τις επόμενες ημέρες), υπάρχουν μοντέλα στην Ελληνική αγορά που, λόγω χαμηλών ρύπων C02 δεν πληρώνουν. Θυμίζουμε οτι τα αυτοκίνητα που ταξινομούνται από την 1/11/2010 και μετά, το κόστος των τελών κυκλοφορίας δεν εξαρτάται από τον κυβισμό, αλλά από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (τα γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Με βάση τις τελευταίες αλλαγές στις οποίες προέβη η κυβέρνηση, τα μοντέλα που εκπέμπουν έως 90 g/km πληρώνουν μηδενικά τέλη.
Σε αυτή την κατηγορία δεν ανήκουν μόνο ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα, όπως θα περίμεναν οι περισσότεροι. Όπως θα δείτε παρακάτω, στην ελληνική αγορά υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα, από όλες σχεδόν τις κατηγορίες, που παίρνουν…ελευθέρας από το υπουργείο Οικονομικών και δεν πληρώνουν (κάνοντας ΚΛΙΚ πάνω στο κάθε μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε διάφορες πληροφορίες που σχετίζονται με αυτό).
Σημειώστε πως στο παρακάτω αφιέρωμα δεν συμπεριλαμβάνονται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία φυσικά έχουν και ιδιαίτερα υψηλό κόστος Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 90 g/km
Audi A3 g-tron 1.4 TFSI 89 g/km
Αudi A3 e-tron 1,4 TFSI 35 g/km
BMW i3 REX 13 g/km
BMW i8 49 g/km
BMW 116d EfficientDynamics 89 g/km
BMW 225xe Active Tourer 46 g/km
BMW 330e 44g/km
BMW 740Le 48 g/km
BMW X5 40e 77g/km
Citroen C1 1,0 VTi 68 S/S 88 g/km
Citroen C3 1,6 BlueHDI 75 PS S&S 83 g/km
Citroen C4 1,6 BlueHDI 100 S/S 86 g/km
Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 SST 87 g/km
DS 3 1.6 BlueHDi 87 g/km
DS 5 2,0 HYBRID4 90 g/km
Dacia Sandero 1.5dCi 90g/km
Fiat 500 1,3 MTJ 89 g/km
Fiat 500 0,9 TwinAir
Fiat Panda 0.9 TwinAir Natural Power 86 g/km
Fiat Punto 1,3 MTJ 95ps 89 gr/km
Ford Fiesta 1.5 diesel ECOnetic 87 g/km
Ford Focus 1,5 ECOnetic 125 PS 89 g/km
Hyundai i30 1.6 diesel 89g/km
Lexus CT 200h 82 g/km
Mercedes C 350e 48-54 g/km
Mercedes E 350e 49 g/km
Mercedes GLE- 500e 4MATIC 80 g/km
Mercedes S500e Long 65 g/km
MINI One D 89 g/km
Nissan Micra 1.5 diesel 85g/km
Opel Corsa 1,3 CDTi 87 g/km
Opel Astra 1,6 CDTi 110 PS 90 g/km
Peugeοt 108 1,0 VTi 68 PS 88 g/km
Peugeot 2008 1,6 BlueHDI 100 S&S 90 g/km
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 100 PS 79 g/km
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 75 PS 90 g/km
Porsche Cayenne S E-Hybrid 79g/km
Porsche Panamera S E-Hybrid 71g/km
Seat Ibiza 1.4 TDi 88g/km
Renault Clio 1,5 dCi 75 & 90 PS 85 g/km
Renault Clio 1,5 dCi 110 PS 90 g/km
Renault Clio Sport Tourer 1,5 dCi 90 Ps 90 g/km
Skoda Citigo CNG 82 g/km
Toyota Auris 1,4 D-4D 89 g/km
Toyota Auris HSD 79 g/km
Toyota Corolla 1,4 D-4D 89 g/km
Toyota Prius 89 g/km
Toyota Yaris HSD 75 g/km
VW eco up! 82 g/km
VW e-up! 0 g/km
VW Polo 1,4 TDI BlueMotion 82 g/km
VW e-Golf 0 g/km
VW Golf GTE 35 g/km
Volvo V40 D2 82g/km
Volvo V60 D6 Hybrid 48 g/km
Volvo XC60 T8 49g/km
Volvo XC 90 T8 Hybrid 59 g/km