Σάρα Εσκενάζυ



Η Σάρα Εσκενάζυ μετά την αποχώρηση της από το Survivor, μίλησε για τις πρώτες σκέψεις και τα πρώτα συναισθήματα και αποκάλυψε ποιον θέλει για νικητή...

Από το βράδυ της Τετάρτης, το πιο χαμογελαστό κορίτσι του Survivor, η Σάρα Εσκενάζυ, βρίσκεται πλέον εκτός παιχνιδιού. Η Σάρα Εσκενάζυ έλαβε μόνο μία ψήφο από την κάλπη. Ωστόσο, ο Μάριος έχοντας κερδίσει ατομική ασυλία, την έβγαλε υποψήφια και βάσει των αποτελεσμάτων της 24ωρης ψηφοφορίας αποχώρησε.


«Χαμογελάω γιατί είναι ένα παιχνίδι που το ευχαριστήθηκα. Έχω τρομερές εμπειρίες, εντάσεις, όμορφες αναμνήσεις. Γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους, ο καθένας με τον χαρακτήρα του. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη αν έχω στεναχωρήσει κάποιον. Δεν είχα ποτέ κάποια στρατηγική γιατί δεν είμαι άνθρωπος της στρατηγικής, δεν το έχω αυτό. Σε κάθε παιχνίδι έμπαινα με την ψυχή μου, με το χαμόγελό μου…», είπε μεταξύ άλλων η Σάρα Εσκενάζυ στο συμβούλιο του νησιού, ενώ το μεσημέρι της Πέμπτης στην εκπομπή Survivor Πανόραμα είδαμε και τις πρώτες της δηλώσεις μετά την αποχώρηση της από το παιχνίδι…


«Αισθάνομαι πολύ τυχερή, ευγνώμων. Έχω πάρει τρομερές εμπειρίες ζωής, μαθήματα ζωής. Γνώρισα πολύ καλούς ανθρώπους. Έμαθα να ζω με πολύ απλά πράγματα. Να μην έχω εξάρτηση από τίποτα, κι αυτό είναι σπουδαίο για την κανονική μου ζωή. Έχω πάρει φοβερά μαθήματα ζωής. Πραγματικά αν με ρωτούσε κάποιος αν θα το έκανα, σίγουρα θα ξαναερχόμουν με μεγάλη χαρά. Ξεκίνησα ένα ταξίδι για την εμπειρία. Ήμουν πολύ τυχερή που ήμουν σε αυτό το παιχνίδι. Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα έφτανα προς το τέλος. Ένιωθα και πάρα πολύ κοντά μου τη γιαγιά μου, που δυστυχώς την έχω χάσει από τη ζωή, εδώ και 1,5 χρόνο και για αυτό τις αφιέρωνα τις νίκες μου, όταν έκανα πάνω» εξομολογήθηκε η Σάρα Εσκενάζυ χωρίς να μπορεί να κρύψει τη συγκίνηση της.


«Στο Survivor συνειδητοποιείς πάρα πολλά πράγματα. Απλά. Ότι δεν χρειάζεται να έχεις καμία στρατηγική – για εμένα- κανένα συμφέρον. Αφήνεις τη ζωή να κυλήσει και να πάρεις πράγματα από αυτή. Να ρουφάς κάθε στιγμή της ημέρας που περνάς και να είσαι ευτυχισμένος που τη ζεις. Γιατί όλα γίνονται ξαφνικά. Αυτό το είδαμε και στο Survivor. Στιγμές που πραγματικά τις ζεις για μία φορά στη ζωή σου και αυτό πρέπει να το εκτιμάς στη ζωή και έξω από το παιχνίδι» συνέχισε να λέει η πρώην παίκτρια του Survivor, η οποία μεταξύ άλλων μοιράστηκε με τους τηλεθεατές και ποιον θα ήθελε να δει νικητή…


«Αν έπρεπε να αποφασίσω έναν νικητή για το Survivor, θα έλεγα τον Κώστα, γιατί έχουμε ξεκινήσει μαζί από την αρχή του παιχνιδιού, με έχει στηρίξει, ήταν ο «μπαμπάς» μας. Έχει όλα τα προσόντα για να κερδίσει. Είναι έξυπνος, δοτικός, είναι λογικός, θέλει να βοηθάει τους ανθρώπους και του αρέσει να το κάνει. Έχει χιούμορ».
 
Top