CAROLYN HARTZ
Τα τελευταία 28 χρόνια η Carolyn Hartz δεν ξέρει τι θα πει... ζάχαρη.


Στα 70 της χρόνια διαθέτει ένα κορμί με εντυπωσιακές αναλογίες: αποτέλεσμα υγιεινής διατροφής, άσκησης και... αισιοδοξίας για τη ζωή. Κοιμάται -σίγουρα!- 8 ώρες καθημερινά ....και θεωρεί ότι αυτό λειτουργεί θεραπευτικά στο σώμα της.

Η ίδια εξομολογείται:

«Δεν έχω φάει ζάχαρη εδώ και 28 χρόνια. Ηταν δύσκολο στην αρχή γιατί ήμουν εθισμένη σε αυτή, αλλά πιστεύω ότι αυτός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους που έχω κρατήσει τον εαυτό μου υγιή και το σώμα μου σε φόρμα.
Τρώω πρωτεΐνη με κάθε γεύμα, ειδικά όταν παίρνω το πρωινό μου. Σταματά τις «λιγούρες». Ο ρυθμός του μεταβολισμού μας πέφτει όσο μεγαλώνουμε. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ελέγχουμε αυτό που τρώμε και να κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές. Επίσης να γυμναζόμαστε λίγο περισσότερο. Βγαίνω βόλτα με το σκύλο μου για 30 λεπτά κάθε μέρα. Αυτό είναι ένα από τα ωραιότερα πράγματα που κάνω μέσα στη μέρα. Κάνω γιόγκα 3 φορές την εβδομάδα. Η πιο χρήσιμη συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι να μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλες γυναίκες. Να νιώθετε χαρά για τις επιτυχίες των φίλων σας, να τις απολαμβάνετε παρέα.






Να μην φθονείτε. Αυτό το συναίσθημα «πληγώνει» τον οργανισμό σας. Δεν πηγαίνω ποτέ για ύπνο αν δεν έχω κάνει καθαρισμό στο πρόσωπο και αν δεν έχω κάνει ντεμακιγιάζ. Ενυδατώνω το πρόσωπό μου κάθε βράδυ, ειδικά στην περιοχή γύρω από τα μάτια και το λαιμό. Βάζω αντηλιακό κάθε μέρα κάτω από το make up μου και ποτέ δεν «ψήνομαι» κάτω από τον ήλιο. Να είσαι ο εαυτός σου. Η συμπεριφορά είναι το πιο σημαντικό «χαρτί». Η ζωή δεν είναι τέλεια, αρπάξτε την με τα δύο σας χέρια. Η αποτυχία είναι ο προπομπός της επιτυχίας. Δεν πρέπει να έχει αρνητικό νοηματικό φορτίο. Το πιο σημαντικό είναι να προπονούμε τον εαυτό μας να βλέπει το ποτήρι μισογεμάτο. Κάθε πρωί για πέντε λεπτά κάνω διαλογισμό και εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου. Ανυψώνει την ψυχή μου αυτό».

.






 
Top