ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΒΡΕΤΤΑΚΟΥ...

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΛΑΕ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΣΕ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ...

Ο "ΑΝΑΓΕΝΝΗΤΗΣ" ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ(ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ) ΞΕΡΕΙ  ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ "ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ" ΓΕΓΟΝΟΤΑ... ΕΝΩ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ  ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΧΑΡΑΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΕΝΟ ΤΟΠΙΟ:

"Εχω το καφε απεναντι απο το πετρινο σχολειο....στην εμμανουηλ μπενακη και ξυλωσαν την παιδικη χαρα για να την φτιαξουν ....αρχες Φεβρουαρίου....δουλεψαν μεχρι πριν την καθαρα δευτερα...και σταματησαν...και θα την τελειωσουν ειπαν....ιουνιο...
φαντασου οτι εγω δουλευω με την παιδική χαρα αυτους τους 2 μηνες...μισο απριλιο..μαιο και μισο ιουνιο.....με καταστρεψανε.....εγω κανω το 90% του τζιρου μου αυτους τους 2 μηνες..


και τα αδεια τραπεζια μου φυσικά.....για τα οποία πληρωνω ΚΑΝΟΝΙΚΑ την καταληψη πεζοδρομειου"..

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΦΩΤΟ:





 
Top