ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ

ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ...

καλημερα καλη εβδομαδα
σημερα με τσαμπουκα ηρθαν καποιοι τυποι απο το δημο κ μου εκοψαν τα δενδρα εξω απο το σπιτι μου(ΑΡΓΟΥΣ 7 ΣΤΗΝ ΧΑΡΑΥΓΗ) παρα τις ικεσιες μου να αφησουν ησυχα τα δεντρακια κ ερωτω που μπορει να βρει ενας πολιτης το δικο του ..ακομα κ οι υπαλληλοι του δημου το παιζουν εξουσια ...τοσα χρονια υπαρχουν αυτα τα δεντρα τα κλαδευεουν ..σημερα τα κουτσουρεψαν στην κυριολεξια .. αγνοοντας μας παντελως τι καν φωναζαμε κ αν παρακαλουσαμε .. κ εδω μπαινει το ερωτημα εχουν δικαιωματα οι πολιτες αυτου του δημου ??? σε λιγο θα μπουνε κ μεσα στα σπιτια μας με το ετσι θελω ...κ που μπορει ενας πολιτης να βρει το δικιο του?

 κ τωρα μιλησα με τον κ Αρναουτελη τον προισταμενο κ μου απανταει με τον ιδιο τσαμπουκα εγω εδωσα την εντολη να κοπουν κ τα παραπονα σας στο δημαρχο τι να πω κριμα για τους ανθρωπους που ψηφιζουμε κ θεωρουμε οτι θα κανουν το καλυτερο για μας!
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΝΝΑΚΗ 

 
Top