Ο Μichael Nickl, εργαζόμενος της Daimler στη Γερμανία, πέτυχε τον στόχο του να συμπληρώσει 1.000.000 χιλιόμετρα με την αγαπημένη του Mercedes 200D.
Eπιμέλεια: Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)
Ο Nickl εργάζεται εδώ και 30 χρόνια για την Daimler και σήμερα, στα 55 του, βρίσκεται στην γραμμή παραγωγής της Mercedes GLE στο εργοστάσιο του Ζιντελφίνγκεν στη Γερμανία. Ωστόσο, το καμάρι του είναι μια Mercedes 200D του 1992, που την αγόρασε για 42.423,81 μάρκα (με έκπτωση 21% ως εργαζόμενος στην εταιρεία) στις 16 Ιουλίου του 1992. Ο Nickl την επέλεξε σε σκούρο μπλε χρώμα, με πολλά έξτρα όπως ηλεκτρική οροφή, πίσω προσκέφαλα, κεντρικό υποβραχιόνιο και πολλά άλλα. Ο 2λιτρος κινητήρας diesel της σειράς OM601 αποδίδει 75 άλογα και είναι ο βασικός του μοντέλου. Ωστόσο έχει αποδειχθεί ένα τέρας αξιοπιστίας, αφού μέσα σε 25 χρόνια και 1.000.000+ χιλιόμετρα (το οδόμετρο αφού μηδένισε γράφει σήμερα λίγο πιο πάνω από τα 6.600 χιλιόμετρα) οι βλάβες που έχει βγάλει είναι ουσιαστικά μηδαμινές.
Όπως αναφέρει o Nickl, μόνο εξαρτήματα όπως ο συμπλέκτης, τα φρένα, ο εναλλάκτης ή η αντλία νερού έχουν αλλαχτεί όλα αυτά τα χρόνια, και αυτά λόγω της καθημερινής χρήσης του αυτοκίνητου. Άλλωστε, στα 1.000.000 αυτά χιλιόμετρα, μόνο μια φορά, τον Νοέμβρη του 2003 και στα 445.000 χλμ. η αγαπημένη του 200D τον «άφησε» με πρόβλημα στον συμπλέκτη. Πάντως ο κ. Nickl δεν θέλει να κρατήσει την 200D σαν το καθημερινό του αυτοκίνητο για μια ζωή. Όπως αναφέρει και ο ίδιος: «Ήθελα να φτάσω τα 1.000.000 χιλιόμετρα ως ο πρώτος ιδιοκτήτης. Και τα κατάφερα».
Eπιμέλεια: Κώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)
Ο Nickl εργάζεται εδώ και 30 χρόνια για την Daimler και σήμερα, στα 55 του, βρίσκεται στην γραμμή παραγωγής της Mercedes GLE στο εργοστάσιο του Ζιντελφίνγκεν στη Γερμανία. Ωστόσο, το καμάρι του είναι μια Mercedes 200D του 1992, που την αγόρασε για 42.423,81 μάρκα (με έκπτωση 21% ως εργαζόμενος στην εταιρεία) στις 16 Ιουλίου του 1992. Ο Nickl την επέλεξε σε σκούρο μπλε χρώμα, με πολλά έξτρα όπως ηλεκτρική οροφή, πίσω προσκέφαλα, κεντρικό υποβραχιόνιο και πολλά άλλα. Ο 2λιτρος κινητήρας diesel της σειράς OM601 αποδίδει 75 άλογα και είναι ο βασικός του μοντέλου. Ωστόσο έχει αποδειχθεί ένα τέρας αξιοπιστίας, αφού μέσα σε 25 χρόνια και 1.000.000+ χιλιόμετρα (το οδόμετρο αφού μηδένισε γράφει σήμερα λίγο πιο πάνω από τα 6.600 χιλιόμετρα) οι βλάβες που έχει βγάλει είναι ουσιαστικά μηδαμινές.
Όπως αναφέρει o Nickl, μόνο εξαρτήματα όπως ο συμπλέκτης, τα φρένα, ο εναλλάκτης ή η αντλία νερού έχουν αλλαχτεί όλα αυτά τα χρόνια, και αυτά λόγω της καθημερινής χρήσης του αυτοκίνητου. Άλλωστε, στα 1.000.000 αυτά χιλιόμετρα, μόνο μια φορά, τον Νοέμβρη του 2003 και στα 445.000 χλμ. η αγαπημένη του 200D τον «άφησε» με πρόβλημα στον συμπλέκτη. Πάντως ο κ. Nickl δεν θέλει να κρατήσει την 200D σαν το καθημερινό του αυτοκίνητο για μια ζωή. Όπως αναφέρει και ο ίδιος: «Ήθελα να φτάσω τα 1.000.000 χιλιόμετρα ως ο πρώτος ιδιοκτήτης. Και τα κατάφερα».