ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ -ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
Κο ΧΡΗΣΤΟ  ΒΡΕΤΤΑΚΟ

Κε Δήμαρχε,για δεύτερη φορά σε πολύ μικρο χρονικό διάστημα με χαρακτηρίσατε ως κατά "ΣΥΡΡΟΗ ΔΟΛΟΦΟΝΟ" της Πόλης μας!!!! Η πρώτη ήταν στο Δημοτικό Συμβούλιο  εν απουσία μου και η δεύτερη πριν 3 ήμερες σε  ραδιοφωνική  εκπομπή στην οποία συμμετείχαμε και οι δυο.

Το  δις  εξαμαρτείν ουκ ανδρός  σοφού έλεγαν  οι Αρχαίοι.
Στην αντίδραση μου είπατε ότι με θεωρείτε ως δολοφόνο της πόλης διότι ήμουν επί 2 τετραετίες Βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ.
Ουσιαστικά λέτε ότι,όσοι έχουν εκλεγεί Βουλευτές με το ΠΑΣΟΚ είναι δολοφόνοι και κατ' επέκταση το ΠΑΣΟΚ μια οργάνωση δολοφόνων(των πόλεων τους).
Πρέπει να σας θυμίσω ότι όταν εγώ εκλέχτηκα Βουλευτής το 1993 και το 1996 αυτή η εγκληματική οργάνωση το ΠΑΣΟΚ πήρε ποσοστά άνω του 50% στο Κερατσίνι και εγώ προσωπικά είχα ψηφιστεί από 10500 Κερατσινιώτες, αριθμός απλησίαστος από οιονδήποτε άλλο υποψήφιο στην Β Πειραιά,όλων των παρατάξεων διαχρονικά.

Στο ερώτημα(;)...Πως γίνεται οι πολίτες του Κερατσινίου να υπερψηφίζουν με τέτοια ποσοστά, κάποια πρόσωπα και κάποια κόμματα και εσείς να λέτε ότι είναι δολοφόνοι...ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ....

Πάντως Δήμαρχε, σε διαβεβαιώ ότι αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που υπήρξα Βουλευτής  με  το ΠΑΣΟΚ και αισθάνομαι ακόμη πιο όμορφα  διότι κόντρα στα σημεία των καιρών με τις πολλές κυβιστήσεις, παραμένω στον ίδιο πολιτικό φορέα.

Ειλικρινά, προτιμώ να είμαι με το ……"δολοφονικό" ΠΑΣΟΚ από το να είμαι με την ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥΑ στην οποία ανήκετε εσείς.

Προσωπικά, δεν με απασχολεί η κομματική σας ένταξη,άπλα απορώ πως ο ΣΥΡΙΖΑ σας στηρίζει ακόμα με τις πολιτικές θέσεις που εκφράζετε εσείς και το κόμμα σας.

Κάτι ακόμα για την ιστορία...
Αυτόν που εσείς αποκαλείτε "δολοφόνο", δηλαδή έμενα προσωπικά, το 1982 την κεντρική μου συγκέντρωση στην πλατεία Λαού, ως υποψήφιος Δήμαρχος Κερατσινίου, την προλόγισαν Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ και ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ και η νυν Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κα ΕΥΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ, κοσμούσε το ψηφοδέλτιο μου μαζί με νυν δικούς σου Δημοτικούς Σύμβουλους.

Πολύ πιθανόν βεβαία να εννοείς ότι τα  δολοφονικά μου  ένστικτα  τα απέκτησα την δεκαετία του 1990...

Κε Δήμαρχε, Σταματήστε να δείχνετε κάθε στιγμή την εμπάθεια σας σε όποιον διαφωνεί πολιτικά μαζί σας.
Η πρακτική σας να μηδενίζετε την προσφορά στην πόλη όλων  αυτών  που προηγήθηκαν από εσάς στον Δήμο και η αντίληψη σας ότι είστε ο Μεσσίας  που ήρθε να σώσει την πόλη,δείχνει μια αλαζονεία η οποία δεν ταιριάζει με την θέση που έχετε, ούτε με την Αριστερά που λέτε ότι ανήκετε.
Πάντως αν θέλετε να ξεκινήσουμε συζήτηση για την προσφορά του καθενός μας στην Πόλη,την δέχομαι ευχαρίστως!

Κλείνω,χαρίζοντας σας μια λαϊκή ρήση:

ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ΟΤΑΝ ΚΑΒΑΛΙΚΕΨΕΙΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΕΠΕΖΕΨΕΙΣ 

Κανέλλος Λάλος
 
Top