Ο αθλητής της Άρσης Βαρών Νίκος Γκουντάνης, αγωνιζόμενος στα -65 κιλά σε πάγκο, κατάφερε να πάρει την πέμπτη θέση στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

Διαβάστε το συγκινητικό μήνυμά του αθλητή μας -μετά την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλε-, στο οποίο ευχαριστεί τους ανθρώπους που του στάθηκαν αλλά και τους χορηγούς του:

«Τον Νοέμβριο του 2015 η επιθυμία μου για το όνειρο της πρόκρισης στην Παραολυμπιάδα του Ρίο ήταν άπιαστο και φάνταζε απίθανο. Οι σκέψεις στο μυαλό μου ήταν πολλές και οι αποφάσεις που έπρεπε να πάρω ήταν δύσκολες. Η αγάπη μου όμως για το άθλημα είναι τόσο μεγάλη που πήρα όλες τις δύσκολες αποφάσεις και έφτασα σήμερα εδώ, κατακτώντας με μεγάλη μου τιμή την 5η θέση στην 4η κατά σειρά Παραολυμπιάδα μου. Σε όλη αυτήν την πορεία συνέβαλε ο πιο σημαντικός παράγοντας και δεν είναι άλλος από τον προπονητή μου Dimitris Ioannidis… Θέλω να ευχαριστήσω την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή – Hellenic Paralympic Committee και την ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ, όπως επίσης και όλους του χορηγούς για την σημαντική συνεισφορά τους στον δύσκολο αγώνα μας, τον ΟΠΑΠ, αλλά ιδιαίτερα την εταιρία Ελληνικός Χρυσός ΑΕ / Hellas Gold SA η οποία τους τελευταίους μήνες μας στήριξε, ώστε να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε μια εξαιρετική προετοιμασία και όλο αυτό το διάστημα τους ανθρώπους της τους αισθανόμασταν δίπλα μας.

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω κάποια άτομα που στάθηκαν δίπλα μου. Πρώτα απ” όλα την οικογένεια μου, την σύζυγο μου Nantia Sarigiannidou για την υπομονή και επιμονή τους σε όλο αυτό το δύσκολο διάστημα για μένα.

Τους φίλους μου Yannis Freris, Makis Maragos, Thodoris Xaronis, ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ, Nikh Lampropoulou, Christina Kondogeorgopoulou Corpus Gym Patras … George Leonidopoulos, Takis Leonidopoulos, Νικος Λεωνιδοπουλος…!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ !!!!»
 rizopoulospost.com
 
Top