Ανακοίνωση σχετικά με την »είδηση» που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο για δωρεάν εισιτήρια εξέδωσε η αεροπορική low-cost εταιρεία, Ryanair.
Η συγκεκριμένη ανάρτηση υποσχόταν κλήρωση για δωρεάν εισιτήρια της εταιρείας για την 35η επέτειο από την ίδρυση της. Στην ανακοίνωση της η Ryanair κάνει λόγο για «κακόβουλο λογισμικό» που εξαπατούσε τους χρήστες.
Οι χρήστες θα έπρεπε να κάνουν κοινοποίηση το εν λόγω post και στη συνέχεια να απαντήσουν σε μια σύντομη έρευνα τριών ερωτήσεων. Για να μπει στη συνέχεια στην κλήρωση ο χρήστης, θα έπρεπε να κάνει κοινοποίηση τον σύνδεσμο σε φίλους του στο Facebook.
Με τέτοιες υποθέσεις εξαπάτησης έχει ασχοληθεί και στο παρελθόν η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενώ χαρακτρηριστική είναι και η ανάλογη υπόθεση που είχε προκύψει με »θύμα» την Aegean στις 5 Αυγούστου.
rizopoulospost.com
Η συγκεκριμένη ανάρτηση υποσχόταν κλήρωση για δωρεάν εισιτήρια της εταιρείας για την 35η επέτειο από την ίδρυση της. Στην ανακοίνωση της η Ryanair κάνει λόγο για «κακόβουλο λογισμικό» που εξαπατούσε τους χρήστες.
Οι χρήστες θα έπρεπε να κάνουν κοινοποίηση το εν λόγω post και στη συνέχεια να απαντήσουν σε μια σύντομη έρευνα τριών ερωτήσεων. Για να μπει στη συνέχεια στην κλήρωση ο χρήστης, θα έπρεπε να κάνει κοινοποίηση τον σύνδεσμο σε φίλους του στο Facebook.
Με τέτοιες υποθέσεις εξαπάτησης έχει ασχοληθεί και στο παρελθόν η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενώ χαρακτρηριστική είναι και η ανάλογη υπόθεση που είχε προκύψει με »θύμα» την Aegean στις 5 Αυγούστου.
rizopoulospost.com