Με δραματική μείωση της κατανάλωσης σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2016, αποκαλύπτοντας ότι επικρατεί βαθιά ύφεση στην καθημερινότητα των ελληνικών νοικοκυριών.
Τα στοιχεία εταιρείας ερευνών αγοράς δείχνουν υποχώρηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ κατά 8,8% το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, ενώ ακόμη μεγαλύτερη, της τάξης του 12,6%, είναι η κάμψη του όγκου πωλήσεων.
Τα στοιχεία από την αγορά, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι, καθώς οι έως τώρα εκτιμήσεις δείχνουν σημαντική υποχώρηση των πωλήσεων τόσο τον Ιούλιο όσο και κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου, ακόμη και σε τουριστικές περιοχές αλλά και σε εποχικά είδη.
Σύμφωνα με επιχειρηματίες του κλάδου, αλλά και ειδικούς επί των στατιστικών στοιχείων του κλάδου των σούπερ μάρκετ η αιτία για την κατάρρευση των πωλήσεων, η οποία εντείνεται μήνα με τον μήνα, εντοπίζεται αφενός στην οικονομική εξάντληση των καταναλωτών και αφετέρου στην αύξηση των τιμών που διαπιστώνεται λόγω και των αυξήσεων του ΦΠΑ.
Σε ότι αφορά τις ανατιμήσεις, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν αύξηση των τιμών ανά τεμάχιο 3,8% στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, γεγονός που εξηγεί άλλωστε και τη μικρότερη μείωση της αξίας πωλήσεων σε σύγκριση με αυτή του όγκου πωλήσεων.
πηγη makeleio.gr
Τα στοιχεία εταιρείας ερευνών αγοράς δείχνουν υποχώρηση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ κατά 8,8% το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2016 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, ενώ ακόμη μεγαλύτερη, της τάξης του 12,6%, είναι η κάμψη του όγκου πωλήσεων.
Τα στοιχεία από την αγορά, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι, καθώς οι έως τώρα εκτιμήσεις δείχνουν σημαντική υποχώρηση των πωλήσεων τόσο τον Ιούλιο όσο και κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου, ακόμη και σε τουριστικές περιοχές αλλά και σε εποχικά είδη.
Σύμφωνα με επιχειρηματίες του κλάδου, αλλά και ειδικούς επί των στατιστικών στοιχείων του κλάδου των σούπερ μάρκετ η αιτία για την κατάρρευση των πωλήσεων, η οποία εντείνεται μήνα με τον μήνα, εντοπίζεται αφενός στην οικονομική εξάντληση των καταναλωτών και αφετέρου στην αύξηση των τιμών που διαπιστώνεται λόγω και των αυξήσεων του ΦΠΑ.
Σε ότι αφορά τις ανατιμήσεις, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν αύξηση των τιμών ανά τεμάχιο 3,8% στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, γεγονός που εξηγεί άλλωστε και τη μικρότερη μείωση της αξίας πωλήσεων σε σύγκριση με αυτή του όγκου πωλήσεων.
πηγη makeleio.gr