ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Δημάρχου Κου Βρετακου Χρ.
Τετάρτη 8:15 μ.μ. 3 Φεβρ. 2016
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ:δημοσιο σχολιασμό μου,που αναρτήθηκε από τον Δήμαρχο Χρ .Βρετακο,σε προφίλ του f/b,δημοτικής συμβούλου ,του συνδυασμού "Άλλος Δρόμος"!
Σε θαρραλέα δήλωση μου,να επιβραβεύσω πρώτος,μια ενέργεια του Δήμαρχου Χρ. Βρετακου
(η όποια ενέργεια του καθώς φαίνεται δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα των γεγονότων) δέχτηκα την ακόλουθη δήλωση-επίθεση!
Χρήστος Βρεττάκος
Χρήστος Βρεττάκος ΚΥΡΙΕ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ(Σημ:ποτε συνέβη αυτό το αναληθές).ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΩΣ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ(Σημ: ποιοι είναι οι πολιτικοί μου φίλοι;).ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ,ΟΙ ΛΑΘΕΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΙΖΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΚΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΑΣ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΙΓΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.(Σημ:Ο λαϊκισμός και η λασπολογία πρέπει να σταματήσει κάποτε)

Κε Βρετακο έπειτα από προσεχτική ανάγνωση του σχολιασμού σας,είναι φανερό πως δεν γνωρίζετε σε ποιον απευθύνεστε. Ο τρόπος που με χαρακτηρίζετε, με οδηγεί στο συμπέρασμα, ότι δέχεστε λανθασμένες πληροφορίες για έμενα!
Σας προκαλώ να τεκμηριώσετε τους χαρακτηρισμούς σας, με αποδείξεις και όχι με κορώνες εντυπωσιασμού, όπως συνηθίζετε.
Η προσφορά κ το έργο μου είναι γνωστά σε όλους, έκτος ίσως από εσάς !Η μουσουλμανική μειονότητα της Δραπετσώνας θα μπορούσε να μιλήσει για μένα κ για το πόσο αγωνίστηκα ,για να κάνω όσο μπορούσα καλύτερη ,τη ζωή των άτυχων αυτών συνανθρώπων μας !!
Προς ενημέρωση σας αναφέρω ακόμη , ό,τι το περσινό καλοκαίρι ,στη Μάνη ,στην τοποθεσία Γερολιμένα προσάραξε σκάφος 15μτρ περίπου !Μέσα σ αυτό ήταν στοιβαγμένοι 120 πρόσφυγες μετανάστες. Έπειτα από πολλές διαδικασίες τους επιτράπηκε ο ελλιμενισμός τους!
Παροτρύνοντας κι άλλους κατοίκους της περιοχής (Γιατρακο Γ. Μαριολη Γ.Κανακακη Π. Κοκορακη Παν. κ άλλους πολλούς) τους περιθάλψαμε εξαντλημένους προσφέροντας τους τροφή κ νερό .Η σύζυγος μου φρόντισε τουλάχιστον 20 γυναικόπαιδα εξ αυτών, στο σπίτι μας, προσφέροντας τους ένα ζεστό μπάνιο κ στεγνά καθαρά ρούχα
Να σας ενημερώσω επίσης ότι είμαι πατέρας του Δημήτρη Οικονομακη Υποπλοίαρχου στο σκάφος Π.Α.Θ 080. Ο γιος μου κ οι συνάδελφοι του, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σώζοντας ζωές, προσφύγων μεταναστών! Πολλές φορές τον έχω ακούσει να μου περιγράφει με συγκίνηση, το δράμα αυτών των ανθρώπων !Πολλές φορές,γνωρίζω ότι έχουν μείνει χωρίς τροφή κ νερό, για να το διαθέσουν σ αυτούς τους δυστυχισμένους συνανθρώπους μας !Όπως αναφέρει σε άρθρο της η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ , ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 2/2/16 κ στο σύνολο του ο ημερήσιος τύπος με τίτλο << Οι ήρωες του Αιγαίου: Διάσωση 413 συνανθρώπων μας από σκάφος του Λιμενικού…>>(χαρακτηρίζοντας το ρεκόρ) μονό σήμερα, έσωσαν 413 ψυχές!
(Θέλω να καταθέσω εδώ πόσο περήφανος νιώθω που τα δικά μας παλικάρια βοηθούν αυτούς τους ανθρώπους που ξεριζώθηκαν τόσο βίαια από την πατρίδα τους κ να τα προτρέψω να κάνουν το καλύτερο δυνατό γι αυτούς τους ανθρώπους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον τόπο τους κ το βιος τους, χάνοντας παράλληλα κ πολλούς απ τους αγαπημένους τους).
Θα μπορούσα ν γράψω πολλά για όλα αυτά που συμβαίνουν εκεί και που ΕΓΩ-λογω του παιδιού μου-έχω γνώση! Κάτι που ΔΕΝ έχετε εσείς!
Μετά από όλα αυτά λοιπόν δεν είστε ΑΞΙΟΣ ΟΥΤΕ ΙΚΑΝΟΣ, να με κατηγορείτε, ότι προσπαθώ να περάσω ρατσισμό και ξενοφοβία στους δημότες μας!
Κε Βρεττακο, σας επιστήσω την προσοχή!Το "σύστημα" που υποστηρίζετε (ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ) είναι παραμυθάκι για μικρά παιδιά !Οχι για το Λαό ,που σας έμαθε πια! Δεν τα χάβει πλέον αυτά! Όταν αναφέρεστε σε λάθος χειρισμούς κι επιλογές εννοείτε το "φιάσκο" ΣΑΣ με το Λιμάνι? Ότι τάχα μου, ανήκει στο Λαό της Δραπετσώνας ενώ μετά από μικρό χρ .διάστημα, δόθηκε στην COSCO! Η μήπως εννοείτε, ότι το ίδιο πάτε να κάνετε με το στρατόπεδο του Σχιστού?
Σωστά αναφερθήκατε στην ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Δήμαρχε! Γιατί αυτή η ίδια, δε θα στηρίξει τους "λάθος χειρισμούς" ΣΑΣ κ τις "λαθεμένες επιλογές" ΣΑΣ!
Σταματήστε επιτέλους τα παιχνίδια του πριν και μετά...ΠΡΙΝ=άλλα λέγατε, ΜΕΤΑ=άλλα κάνατε Που είναι οι αγώνες σας κε Βρεττακο ενάντια στην εξαρτημένη εργασία?
Μετά απ όλα, όσα κατέθεσα λοιπόν καλό θα ήταν,να ζητήσετε δημόσια συγγνώμη, από εμένα που με θίξατε ΔΙΧΩΣ να με γνωρίζετε κ ΔΙΧΩΣ να γνωρίζετε το δικό μου έργο κ την δική μου προσφορά! Θα κλεισω εδώ ,χωρις,να αναφερθώ σε άλλα γεγονότα που(ηθελημένα η άθελα σας) σας θίγουν! Και να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση, δεν θα έδινα συνέχεια κ δημοσιότητα στο θέμα, εάν δε με προκαλούσατε με τα γραφόμενα σας!
Υ.Γ. ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΪΚΙΖΕΤΕ κ ΝΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙΤΕ!
Όπως βλέπετε το "παιχνιδάκι"(όπως είπατε) της ανάρτησης μου, έγινε στον δικό ΜΟΥ "τοίχο" κ με δικά ΜΟΥ λόγια! Γιατί εγώ κε Βρεττακο ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΟΛΜΩ !


Nikos Oikonomakis
 
Top